«میو میو... گرمه هوا» از مجموعه کتاب‌های مرغک کانون منتشر شد

«میو میو... گرمه هوا» با نویسندگی آمنه صادقی‌شهمیرزادی و تصویرگری منا علائی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب «میو میو... گرمه هوا» از مجموعه کتاب‌های مرغک کانون پرورش فکری است.

کتاب‌های مرغک تلاشی است برای تولید کتاب‌های قصه، بازی، سرگرمی که همراه با بازی و سرگرم کردن کودکان به آنها کمک می‌کند دنیای پیرامون‌شان را بهتر حس کنند و آن را بهتر بشناسند؛ با کنجکاوی به دنیا بنگرند و حساس و جستجوگر بار بیایند؛ ذهن‌شان پرورش پیدا کند و نیروی اندیشه در آن‌ها رشد کند.

این کتاب داستان یک بچه گربه است که مادرش را گم می‌کند و برای گروه سنی نوباوه (بالای ۴ سال) مناسب است.

کتاب «میو میو... گرمه هوا» در ۲۴ صفحه و به قیمت ۲۲هزار تومان با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قطع خشتی منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir تهیه کنند.

بر همین اساس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تازه‌ترین کتاب‌هایش را طی روزهای ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران واقع در مصلای امام خمینی(ره) عرضه می‌کند.

«میو میو... گرمه هوا» از مجموعه کتاب‌های مرغک کانون منتشر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =