دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری و رئیس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌غربی

زهرا آب‌سوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با حضور در دانشگاه فرهنگیان استان با حجت الاسلام والمسلمین اصغری رئیس این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل کانون استان در این دیدار ضمن تبریک هفته معلم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های کانون و کسب عناوین ملی و بین‌المللی توسط اعضا و مربیان کانون استان پرداخت.

آب‌سوران با اشاره به خروجی‌های موفق ناشی از برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی مابین سازمان‌های زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش استان در سال ۱۴۰۱، تداوم این جلسات را در توسعه‌ی تعامل بین سازمانی بسیار حائز اهمیت عنوان کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان نیز در این دیدار با اشاره به حدیث « العِلمُ مِنَ الصِّغَرِ کالنَّقشِ فی الحَجَرِ» دیدگاه حضرت امام علی علیه‌السلام را در مورد آموزش به کودکان بسیار جامع و کاربردی ذکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اصغری با تأکید بر آمادگی دانشگاه فرهنگیان استان جهت هرگونه تعامل با کانون افزود: وظیفه مربیان شاغل در کانون پرورش فکری به لحاظ کار با کودکان و نوجوانان بسیار حساس و تأثیرگذار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =