آمادگی کانون چهارمحال وبختیاری برای حضور در نمایشگاه قرآن کریم

نمایشگاه قرآن کریم از ۱۶ لغایت ۲۱ اردیبهشت به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری؛ آسمند مدیر کل استان از آمادگی جهت حضور در نمایشگاه قرآن کریم خبر داد.
آسمند گفت: در این نمایشگاه کانون با برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری  با موضوعات دینی و قرآنی حضور خواهد داشت.
در این نمایشگاه مربیان برجسته قصه گو، به روایت قصه‌های قرآنی و قصه‌های پیامبران برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.
علاوه بر آن معرفی پیامبران، آشنایی کودکان و نوجوانان با رنگ‌ها در قرآن، حشرات در قرآن در قالب طرح‌های دیواری  و رومیزی ارائه می‌شود.
همچنین معرفی کتاب‌های اسلامی و مذهبی و ساخت کاردستی از آیات و نشانه های خداوند در طبیعت از دیگر بخش های این نمایشگاه خواهد بود.
برگزاری مسابقه و بازی با هدف ایجاد شور و نشاط در کودکان و آموزش مفاهیم اخلاقی و دینی از برنامه‌های جذاب نمایشگاه می‌باشد.
آسمند با اشاره به اینکه بیشتر فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر پایه کتاب است، گفت: بیشتر کتاب‌های قرآنی و دینی انتخاب شده جهت معرفی به مخاطبین شامل داستان‌هایی از زندگی پیامبران است که به صورت غیر مستقیم به آن پرداخته می شود.
غرفه کانون در نمایشگاه قرآن کریم نیمه دوم اردیبهشت ماه ازساعت ۸ تا ۲۱ پذیرای علاقمندان در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =