دیدار مدیرکل کانون آذربایجان‌غربی و معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد ماکو

زهرا آب‌سوران، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی و بهنام امیریان، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو با هم دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل کانون استان در این دیدار با ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های کانون در سطح استان گفت: مناطق مرزی، عشایری و حاشیه‌نشین منطقه‌ی آزاد ماکو در طی ماه‌های اخیر بارها میزبان برنامه‌های متنوع کانون از جمله تماشاخانه‌ی سیار و پیک امید بوده است.

آب‌سوران، آموزش غیر مستقیم، خلاقانه، نو و کتاب‌محور را از شاخصه‌های متمایز فعالیت‌های کانون عنوان کرد و افزود: طرح و برنامه‌ریزی و ارائه‌ی ایده‌های کارآمد در حوزه‌ی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کودکان و نوجوانان همواره در بطن فعالیت‌های کانون مورد توجه قرار گرفته است و کانون استان آمادگی دارد این رویکرد را در منطقه‌ی آزاد ماکو نیز همچون تمام نقاط استان دنبال کند.

 معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این دیدار، همراهی و حمایت خانواده‌ها را از نکات برجسته‌ی کار با کودک ذکر کرد و فضای شادی‌بخش کانون را در ماندگاری خاطرات شیرین برای کودکان حائز اهمیت دانست.

بهنام امیریان، همجواری استان با چند کشور را زمینه‌ساز بروز رقابت فرهنگی عنوان کرد و گفت: تولید محتوا و مسئله‌شناسی به عنوان مؤلفه‌های اصلی کار فرهنگی برای کودکان و نوجوانان همواره باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی از آمادگی سازمان منطقه آزاد ماکو در زمینه‌ی ایجاد زیرساخت‌های مناسب فرهنگی در منطقه برای توسعه‌ی همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =