شرکت در جشن بزرگداشت مقام معلم و بازدید از مراکز کانون یزد

جشن بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسؤلان و مدیران و هزاران نفر از معلمان آموزش و پرورش در سالن ورزشی وحدت یزد برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در جشن بزرگداشت هفته معلم محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد، زارچ و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا صباغیان‌یزدی نماینده شش شهرستان در مجلس شورای اسلامی، محمدکاظم رحیمی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، سیده‌عالیه قوامی مدیرکل کانون استان یزد و دیگر مدیران و اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم در یزد حضور داشتند.

اجرای سرود نمایش ملی میهنی «ایران وطن من» کاری از مرکز فرهنگی، هنری کانون شهرستان تفت، امضای پوستر معلم، قدردانی استاندار از معلم پایه اول دبستانش و حضور خواننده مشهور کشور و عضو سابق کانون استان یزد مصطفی راغب از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در این مراسم برای انگیزه‌بخشی بیشتر به معلمان در راستای تعلیم و تربیت نسل جدید بود.

شرکت در جشن بزرگداشت مقام معلم و بازدید از مراکز کانون یزد

حامد علامتی مدیرعامل کانون که به نمایندگی از سرپرست وزارت آموزش و پرورش به یزد سفر کرده بود، در این آیین ضمن تبریک روز و هفته بزرگ‌داشت مقام معلم به تمام معلمان در سراسر استان یزد بخشی از برنامه‌های پیشروی کشور در حوزه تعلیم و تربیت را برای معلمان تشریح کرد.

وی راه موفقیت هر کشور را در آموزش و پرورش آن کشور دانست و تکریم معلمان و مربیان را بخشی از این مسیر عنوان کرد.

در پایان این مراسم از معلمان نمونه و برگزیده استان یزد تجلیل شد.

شرکت در جشن بزرگداشت مقام معلم و بازدید از مراکز کانون یزد

بازدید مدیرعامل کانون از مراکز فرهنگی، هنری استان یزد

حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در سفر یک روزه خود به استان یزد همچنین از مراکز فرهنگی و هنری شماره یک، سه و چهار کانون یزد بازدید کرد.

وی ضمن حضور در این مراکز از کم و کیف فعالیت‌های فرهنگی و هنری انجام گرفته در این مراکز مطلع شد.

مدیرعامل کانون همچنین از کارگاه‌های فعال فرهنگی و هنری مستقر در کانون‌ و مرکز شماره یک و مرکز شماره چهار به عنوان تنها مرکز فراگیر در استان یزد بازدید کرد.

علامتی در جریان بازدید خود از مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون استان یزد با مربیان کانون دیدار و گفت‌وگو کرد و پاسخ‌گوی سوال‌های همکاران در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی و اداری بود.

شرکت در جشن بزرگداشت مقام معلم و بازدید از مراکز کانون یزد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =