رونمایی از مجموعه کتاب‌های «همیشه بهار» در آخرین روز از نمایشگاه کتاب

همزمان با آخرین روز از سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از مجموعه کتاب‌های شعر «همیشه بهار» از تولیدات جدید کانون پرورش فکری رونمایی می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این آیین که در غرفه کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود با حضور شاعران و نویسندگان کودک و نوجوان و مسئولان کانون پرورش فکری همراه خواهد بود.

هر کدام از کتاب‌های مجموعه کتاب‌های همیشه بهار، سروده‌ی یکی از شاعران کودک و نوجوان است به زبانی کودکانه سروده شده است.

اسامی کتاب‌های این مجموعه عبارتند از: «کله پنیری» سروده‌ی مریم اسلامی، «بچه جان صبحانه‌ام کو؟» سروده‌ی طیبه شامانی، «قطار صورتی» سروده‌ی خاتون حسنی، «مریم گلی» سروده‌ی اکرم‌السادات هاشمی، «خواب من پرنده است» سروده‌ی زهرا داوری، «آلوئه‌ورا»، «اردک سرخ» و «قصه مورچه پسر و مورچه بابا» سروده‌ی سعیده موسوی‌زاده.

علاقه‌مندان به شرکت در آیین رونمایی این مجموعه می‌توانند روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵ تا ۱۷ به غرفه کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب مراجعه کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تازه‌ترین کتاب‌هایش را در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ۱۰ درصد تخفیف برای عموم و ۱۵ درصد برای فرهنگیان عرضه می‌کند.

درعین حال کانون علاوه بر عرضه آثارش در نمایشگاه کتاب تهران به صورت حضوری، هم‌زمان کتاب‌هایش را در بخش مجازی و از طریق سایت ketab.ir نیز در معرض فروش گذاشته است.

غرفه‌های کانون در سالن جنوبی ناشران کودک و نوجوان غرفه ۱۸۱، سالن ناشران عمومی واقع در راهروی ۱۴، غرفه ۷ و بخش جنبی کودک و نوجوان مصلی تهران میزبان مخاطبان خواهد بود.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =