مدیرکل کانون چهارمحال وبختیاری با فرماندار شهرکرد دیدار کرد

در آستانه فرارسیدن اوقات فراغت فصل تابستان و حضور پررنگ کودکان و نوجوانان در مراکز کانون، مدیرکل کانون استان و مدیرکانون زبان استان با فرماندار شهرکرد دیدار داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان چهارمحال وبختیاری، در این دیدار ،حجت ا...آسمند مدیرکل کانون استان به معرفی مراکز فرهنگی ثابت و سیار کانون پرداخت و  گزارش کمی و کیفی از فعالیت‌های جاری ارائه این اداره کل نمود.

آسمند با بیان اهداف و ماموریت‌های بلند مدت سازمانی، بر توسعه مراکز کانون پرورش فکری و همچنین اختصاص اعتبارات فرهنگی برای تامین تجهیزات و توسعه این مراکز تاکید کرد وگفت: با توجه به آغاز فصل تابستان حضور کودکان  در این مراکز افزایش پیدا می‌کند و نیاز به ایجاد فضای پرورشی بیشتری برای مخاطبان وجود دارد.

وی گفت: کارگاه‌های کانون پرورش فکری  در زمینه‌های مختلف فرهنگی هنری و ادبی برگزار می گردد که می تواند زمینه شناسایی استعدادهای کودکان را فراهم کند تا توانمندی‌های وجودی کودکان با حضور در این مراکز پرورش داده شود.
وی در ادامه به احداث مرکز کانون زبان شهرکرد اشاره کرد و گفت:تکمیل و راه اندازی این مرکز نیازمند تامین اعتبار است. 

در این دیدار مشکلات فرهنگی مراکز کانون پرورشی و همچنین کانون زبان شهرستان بیان شد و مقررشد یکی از کارشناسان کانون برای حضور در جلسات فرمانداری معرفی شود.
فرماندار شهرستان شهرکرد نیز در این دیدار با اشاره به اینکه فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت تربیتی پایه است، گفت:توسعه این مراکز ضروری است.
عبدالغنی افزود:توجه به پرورش کودکان نیازمند توسعه این مراکز است که با جدیت به این مهم توجه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =