همزمان با ۳خرداد روز ایثار و مقاومت و گرامیداشت  سالروز آزاد سازی خرمشهر، 
 پایان‌نامه همکار کانون چهارمحال وبختیاری به چاپ رسید

پایان نامه خانم معصومه مهری قهفرخی کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان استان بنا به پیشنهاد کمیته ایثار و شهادت کانون و با همت و مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان چاپ و همزمان با سالروز سوم خردادماه رونمایی شد.

به گزارش روبط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان چهارمحال و بختیاری این کتاب که پایان نامه کارشناس ادبی کانون است، در زمینه شخصیت پردازی زنان در رمان‌های دفاع مقدس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دهه 80 به نگارش درآمده است.
این کتاب همزمان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر از سوی بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس همراه با سه عنوان کتاب دیگر در این حوزه و یادمان شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد رونمایی شد.

به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کتاب‌های "باید اینگونه باشیم"،" رنج های شیرین" ، "روز شمار هدف چهل" و چاپ پایان نامه خانم معصومه مهری قهفرخی کارشناس ادبی استان در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با حضور نماینده ولی فقیه، جمعی از مسوولین استانی، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، جمع کثیری از خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و نقش آفرینان عملیات بیت المقدس و جمعی از مربیان کانون رونمایی شد.
معصومه مهری‌ قهفرخی کارشناس ادبی استان سال گذشته نیز در بخش چاپ و انتشار کتاب، موفق به کسب رتبه‌ی برگزیده‌ی کشوری در بخش چاپ و انتشار جشنواره رضوی شد. 
کتاب منتخب وی با عنوان "بوی بال یاکریم" که مجموعه‌ای از اشعار رضوی برای گروه سنی کودک است پس از کسب عنوان((کتاب برتر برای چاپ)) از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی به عنوان منبع مطالعاتی کودکان سراسر کشور به تمامی کتابخانه‌ها ارسال خواهد شد.همزمان با ۳خرداد روز ایثار و مقاومت و گرامیداشت  سالروز آزاد سازی خرمشهر، 
 پایان‌نامه همکار کانون چهارمحال وبختیاری به چاپ رسید.

پیش‌تر نیز کتاب «گنبد خورشید» از همین شاعر به عنوان منبع مطالعاتی دهمین دوره‌ی جشنواره‌ی کتاب‌خوانی رضوی در اختیار کودکان سراسر کشور قرار گرفته بود. 
حجت الله آسمند ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال وبختیاری ضمن تبریک به این همکار و مجموعه کانون پرورش فکری استان گفت: کمیته ایثار و شهادت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با توجه به توان علمی ادبی و استعداد تمام همکاران استان آماده دریافت آثار ارزشمند این عزیزان با محوریت های مرتبط و ارسال به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جهت بررسی، تایید و چاپ می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =