۷۱۷۵ دانش‌آموز در چهارمحال‌وبختیاری در طرح کانون مدرسه شرکت داشتند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال وبختیاری گفت: در سال تحصیلی جاری هفت هزار و ۱۷۵ دانش آموز دختر و پسر استان در طرح "کانون مدرسه" شرکت کردند.

به گزارش روبط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان چهارمحال و بختیاری حجت‌الله آسمند  افزود: این طرح با هدف بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های آموزشی و فرهنگی برای توسعه فعالیت‌های تربیتی، پرورش خلاقیت و تجربه‌های جدید در یادگیری، آشنایی و ارتباط دانش‌آموزان با امکانات و ظرفیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انس و هم‌نشینی دانش‌آموزان با کتاب، مطالعه و کتابخوانی، زمینه‌سازی برای پرورش خلاقیت و نوآوری، کسب مهارت‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان و بهره‌گیری از فعالیت‌های جذاب و متنوع کانون برای یادگیری با شیوه غیرمستقیم اجرا شد.

وی گفت: این طرح در قالب۶۲ فعالیت مختلف فرهنگی، هنری و ادبی از جمله قصه‌گویی، نمایش فیلم، معرفی کتاب، سفال، نقاشی، نوشتن خلاق، شعر و داستان، نمایش خلاق و کاردستی اجرا شد.

آسمند اظهار داشت: اجرای این طرح برای دانش‌آموزان دختر و پسر پایه‌ دوم تا ششم ابتدایی از ابتدای دی‌ماه سال گذشته آغاز و تا نیمه اول اردیبهشت امسال در ۱۳ مرکز به صورت رسمی و هشت مرکز به صورت غیر رسمی طرح اجرا شد.

به گفته وی، ۶۶ مدرسه و هفت هزار و ۱۷۵ دانش‌آموز در این طرح مشارکت داشتند.

وی اظهار داشت: در مراکز کانون پرورش فکری هشت هزار و ۶۶۷ نفر، مراکز سیار یک‌هزار و ۵۱۵ نفر عضو هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در کتابخانه‌های کانون ۲۴۷هزار و ۵۹۴جلد کتاب موجود است.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان چهارمحال و بختیاری ۲۱مرکز ثابت، چهار مرکز سیار روستایی و یک کتابخانه پستی فعال دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =