اهدای کتاب در قالب طرح «کتاب دوست مهربان» به مناطق کمتربرخوردار، از سوی کانون ایلام

مدیرکل کانون پرورش فکری استان ایلام گفت: بیش از ۲۰۰۰هزار جلد کتاب در قالب طرح «کتاب دوست مهربان» در میان مدارس مناطق کمتر برخوردار شهرستان ملکشاهی توزیع و اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان ایلام، فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام بیش از ۲۰۰۰جلد کتاب کودک ونوجوانان در میان مدارس مناطق کمتربرخوردار شهرستان ملکشاهی توزیع و اهدا نمود.

وی گفت: رونق و بروز رسانی کتابخانه های مدارس محروم در شهرستان ملکشاهی و توزیع کتاب های مناسب برای کودکان و نوجوانان با شعار فرهنگی «کتاب دوست مهربان»، ترغیب و ترویج کتاب و کتابخوانی از اهداف این کار فرهنگی است.

وی ادامه داد: با همکاری فرمانداری و بخشداری ملکشاهی و با هدف توجه به مناطق کمتربرخوردار استان و رعایت عدالت فرهنگی میان کودکان و نوجوانان تلاش شد تا کتاب های مناسب و  بروز از سوی این اداره کل توزیع و اهدا شود.

وی ادامه داد: با هدف توسعه و روزآمد کردن کتابخانه های مساجد، تعدادی از این کتاب ها با هماهنگی هیات امنای یکی از مساجد این شهرستان در بخش کتابخانه مسجد یادشده توزیع و اهدا شد تا کودکان و نوجوانان نمازگزار از این کتاب ها بهره مند شوند.

وی با تقدیر از همکاری و همراهی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملکشاهی گفت: ان شاالله توزیع واهدای هدفمند کتاب در میان مدارس مناطق کمتربرخوردار این شهرستان را در طول سال ادامه خواهیم داد.

رستگاربا اشاره به فقدان مرکز کانون در این شهرستان ادامه داد: متاسفانه دراین شهرستان مرکز فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان وجود ندارد که
مخاطبان  از امکانات و برنامه های فرهنگی هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره مند شوند، ان شاالله در تلاش خواهیم بود تا در مناسبت های مختلف کتاب های متناسب با مخاطبان کودک و نوجوان این شهرستان را تهیه واهدا نموده و کمبود کتاب های مناسب این قشررا بر طرف کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =