برگزیدگان فراخوان‌های استانی بهارخوانی و دست‌های کوچک دعا معرفی شدند

به دبیرخانه فراخوان‌های بهارخوانی و دست‌های کوچک دعا ۸۰ اثر ارسال شد و برگزیدگان معرفی شدند. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از معرفی برگزیدگان فراخوانهای استانی دستهای کوچک دعا و بهارخوانی خبر داد. 
حجت الله آسمند افزود: به دبیرخانه این ۲ فراخوان ۸۰ اثر ارسال شد که بررسی و داوری آثار توسط واحد  آفرینش های ادبی استان انجام شد و برگزیدگان معرفی شدند. 
وی اظهارداشت: آثار رسیده به دبیرخانه در قالب پادکست، کلیپ، نامه بود.  اسامی برگزیدگان را به شرح زیر معرفی کرد:
در بخش نامه نگاری، دلنوشته و متن ادبی(ویژه اعضای کودک)؛ نازنین زینب سلیمی، محمد حسین داوودی و یاسین علی بیگی از مرکز بن، علی ولی پور و متین رضوانی از مرکز گندمان، سونیا ابراهیمی و ستایش رییسی از مرکز شلمزار و فاطمه حسنی زلفعلی،زینب بخشایش،ریحانه حسنی،معصومه حسنی،زهره بابامیر و یلدا پور غیور از مرکز لردگان موفق به دریافت کارت هدیه، لوح تقدیر و هدایای فرهنگی این بخش شدند.
در بخش اعضای نوجوان و ارشد مراکز نیز مبینا بصیرت از مرکز فرخشهر و فاطمه عینی از مرکز گندمان و مهشید نادری از مرکز بن عناوین برتر را کسب کردند.

شایان ذکر است طرح ملی بهار در بهار از سری برنامه های کانون در استقبال از نوروز و رمضان ۱۴۰۲ است که از ابتدا فروردین سالجاری در کلیه مراکز استانهای کشور برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =