گردهمایی دختران امام رضایی با عنوان «من یه دخترم چه باحال»

به مناسبت دهه‌ی کرامت، گردهمایی دختران امام رضایی با عنوان «من یه دخترم چه باحال» با حضور اعضا کودک و نوجوان در محل سالن آمفی تئاتر مرکز جونقان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، در این گردهمایی که با پخش صلوات خاصه امام رضا علیه السلام آغاز شد، حجت السلام حاج علیاری با معرفی شخصیت حضرت معصومه و بهترین الگوی برای دختران به ایراد سخنرانی پرداخت.


در ادامه این برنامه خانم حسن‌پور که به عنوان روانشناس در این برنامه حضور داشت و درباره‌ی آسیب‌های فضای مجازی و وسایل ارتباط جمعی برای کودکان و همچنین نحوه‌ی استفاده درست از وسایل ارتباط جمعی را برای اعضا بیان کرد. 

گردهمایی دختران امام رضایی با عنوان «من یه دخترم چه باحال»
در این برنامه کتاب «زندگی امام رضا» توسط مربی مرکز، اجرای گروه سرود فرشته‌ها، شعرخوانی اعضا در وصف امام رضا علیه‌السلام، شاهنامه‌خوانی، دف نوازی و مسابقه از دیگر برنامه‌های اجرا شده بود.  
در پایان این برنامه پذیرایی از اعضا با آش متبرک با نام حضرت رضا علیه‌السلام بود.


همچنین ویژه برنانه‌های مختلف به مناسبت دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا(ع) از جمله جشن، مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی جشن میلاد امام رضا(ع)، به مناسبت دهه‌ی کرامت درمرکز جونقان برگزار شد.

برگزاری کارگاه نقاشی، سفال،کارگاه ادبی، نمایش و نمایش خلاق، نمایش فیلم و بازی سرگرمی در مرکز گندمان، اجرای فعالیت‌های کارت سازی، معرفی کتاب و ایستگاه نقاشی به مناسبت دهه کرامت و امامت در مرکز گهرو، برگزاری جشن میلاد امام رضا علیه السلام با حضور اعضا و مادران در مرکز باباحیدر، معرفی وقایع و ایام، کاردستی، ماکت سازی، خوشنویسی در مرکز کیان، برگزاری ویژه برنامه‌ی جشن میلاد در مرکز سامان، اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری مانند شعر خوانی، قصه‌گویی معرفی شخصیت، ایستگاه نقاشی با گویی من و خواهرم، من و برادرم و اجرای فیلم متناسب با این ایام در ‌کتابخانه سیار روستایی گندمان و ده‌ها جشن و ویژه برنامه‌ی کتابخانه‌ای از دیگر عناوین فعالیت‌های مراکز فرهنگی استان در دهه‌ی کرامت بود که با حضور پرشور اعضا کودک و نوجوان به اجرا در آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =