کد خبر: 326389
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴
بازدید 132
گردهمایی مسئولین مراکز استان ایلام برگزارشد

گردهمایی یک روزه مسئولین مراکز استان ایلام در سالن اجتماعات مرکز شهدای کودک استان برگزارشد



به گزارش روابط عمومی کانون ، گردهمایی مسئولین مراکز استان با هدف برنامه ریزی توجیهی کارگاه های تخصصی، برنامه های تابستان ،شوراهای فرهنگی مراکز، راهکارهای جذب عضو و دیگر برنامه های سال ۱۴۰۲برگزارشد

این گردهمایی با حضور مدیرکل , معاون فرهنگی ، رئیس امور مالی وکارشناسان حوزه معاون فرهنگی و مالی و مسئولین مراکز استان برگزارشد

فاطمه رستگار مدیرکل کانون استان در این جلسه ضمن تشکر وقدردانی از پیگیری های ارزنده مدیرعامل و معاونین ستادی وهمچنبن ازتلاش های همکاران ستادی ومراکز استان ،وخرسندی از تبدیل وضعیت نیروهای پاره وقت استان ، با تاکید براهمیت فعالیتهای کانون به ویژه درفصل تابستان انتظار خود را از مربیان به ویژه مربیان تبدیل وضعیت شده اعلام نمودو خواستار برنامه ریزی صحیح و منظم مسئولین مراکز بر اجرای فعالیت ها به ویژه درجذب اعضاواجرای کارگاه های تخصصی داشتند.

وی برهمکاری وهمراهی صمیمانه وهمدلی همکاران تاکیدوخواستارتبلیغات فعالیت های تابستانی  توسط مراکز وستادشدوهمچنین تعامل با خانواده هاوادارات فرهنگی وهم سو را از اهم برنامه ها دانست واشاره کرد که این گردهمایی نقطه عطفی است برای هم افزایی وهم گرایی بیشتر بین همکاران که تبادل وانتقال تجربیات مفید را به همراه داردو می تواند در تربیت اعضا منطبق با ارزش های اسلامی موثرباشدوتقویت باورهای دینی وپویایی وتحرک وسرزندگی مربیان واعضا را به ارمغان آورد .

وی ابرازامیدواری کرد که این گردهمایی ها استمرارداشته باشد ودرطول سال برتعدادآن افزوده شود تامسیررسیدن به اهداف تعیین شده را فراهم ترببینیم.

مدیرکل کانون توجه به کارگاه های تخصصی و همچنین توجه به انجمن های استان و حضور فعال اعضا در فراخوان های مناسبتی و مهرواره ها و جشنواره ها را مورد تاکید قرارداد و تولید محتوا و تولید اثر در مراکز را بسیار مهم و اساسی و از وظایف مهم مربیان دانست.

ایشان همچنین برگزاری جشنواره منطقه ای نماز و همچنین یادواره شهدا وپایگاه اربعین حسینی را از برنامه های شاخص و مهم در سال ۱۴۰۲ دانست و براهمیت آن تاکید نمود .و به سوالات مسئولین مراکز پاسخ داد وهمچنین به بیان مواردی در حوزه حراست واداری پرداخت .

در ادامه معاون فرهنگی نیزضمن تقدیرازتلاش وزحمات مراکز وهمکاران ستادی براهمیت جذب وپایداری اعضا وپویایی ورونق مراکز درتابستان پیش رو وهمچنین تعامل موثرومفید با والدین در راستای ترغیب انان وحضورفرزندانشان به عنوان مخاطبان اصلی درمراکز کانون تاکیدکرد.

هاشمی کارگاههای تخصصی ،برنامه های عملیاتی 1402ستاد ومراکز وتلاش برای تحقق مطلوب آنها ، حضوردانش آموزان طرح کانون مدرسه درتابستان ودیگر موضوعاتی که برای بررسی وبحث در گردهمایی انتخاب شده بودرا مهم وقابل توجه اعلام کرد .

در ادامه کارشناس مسئول فرهنگی هنری وادبی نیزضمن قدردانی از تلاش مربیان وکارشناسان  براهمیت فعالیت های مراکز از جمله  کارگاه های تخصصی و انجمن ها و برگزاری شورای فرهنگی مراکز و دیگر فعالیت ها تاکید نموده و در خصوص حضور نیروهای تبدیل وضعیت شده در مراکز واهمیت برنامه ها و فراخوان ها صحبت نمودو به سوالات مربیان پاسخ داد.

در ادامه کارشناسان حوزه معاونت فرهنگی نیز درخصوص فعالیت های فرهنگی ، هنری ادبی وآموزش و همچنین حوزه مالی نیز با بیان نکات مورد سوال مسئولین ،موارد مهم و ضروری رامطرح نموده وهمچنین در گردهمایی جلسه پرسش و پاسخ برگزارشد و همچنین در این برنامه از مربیان موفق در سال ۱۴۰1 نیز تقدیر شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =