کد خبر: 326394
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
تماشاخانه سیار کانون مهمان کودکان استان مرکزی شد

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در شهرستان زرندیه استان مرکزی با هشت اجرای زنده و دیگر برنامه‌های متنوع مهمان کودکان و نوجوانان این شهرستان بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، گروه نمایش تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری با اجرای نمایش شاد «رینارد روباهه» و پویانمایی‌های آهنگین کانون به مدت چهار روز از ۱۷ تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ با هشت اجرا در شهرهای مامونیه، زاویه، پرندک، خشکرود و رازقان و روستاهای علیشار، حکیم‌آباد و حسین‌آباد، در خدمت کودکان و نوجوانان شهرستان زرندیه بود.

برنامه‌های تماشاخانه سیار کانون در اولین روز اجرا در روستای علیشار از مناطق کم ‌رخوردار شهرستان زرندیه بخش خرقان مورد استقبال پرشور کودکان و نوجوانان قرار گرفت. در نوبت بعدازظهر نیز در شهر رازقان با اجرای برنامه‌های متنوع شاهد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان بود.

در ادامه‌ سفر این تماشاخانه در شهرستان زرندیه، با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مسئولان دستگاه‌های اجرایی در شهرهای مامونیه، زاویه، پرندک، خشکرود و روستاهای حکیم‌آباد و حسین‌آباد برنامه‌ی مفرح، لحظه‌های شاد و به یادماندنی برای حاضران خلق شد.

اجرای عدالت فرهنگی و توسعه نشاط اجتماعی به خصوص در مناطق کم‌برخوردار استان و شهرستان زرندیه، آگاهی‌بخشی و خدمات‌رسانی هرچه بهتر به جامعه هدف و خانواده‌ها و همچنین غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان مناطق کم‌تر برخوردار، از جمله اهداف حضور تماشاخانه‌ سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شمار می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =