دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مدیر نهادکتابخانه های چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری و مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: فرهنگ سازی در خصوص مطالعه و کتابخوانی از مهمترین برنامه ها و اهداف کانون و نهاد کتابخانه است تا نسلی کتابخوان و موفق پرورش داده شود.  
حجت الله آسمند افزود:در راستای  افزایش سطح تعاملات و انجام فعالیتهای مشترک فرهنگی برای کودکان و نوجوانان برنامه های مشترک در نظر گرفته شده است.  

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر استان دارای ۲۱مرکز ثابت و چهار مرکز  سیار روستایی و یک کتابخانه  پستی فعال است، گفت: تعداد کتاب موجود در مراکز ۲۴۷هزار و ۵۹۴ جلد کتاب است.  

وی کودکی و نوجوانی را از سنین حساس ومهم زندگی افراد برشمرد و گفت: توسعه فرهنگ کتابخوانی در این سن زمینه داشتن یک زندگی سالم و ساختن آینده‌ای موفق را برای رسیدن به این هدف مطلوب دنبال خواهد کرد.  

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: انسان ذاتا موجودی کمال‌گرا و به دنبال تعالی است و اگر در مسیر صحیح تعالی قرار گیرد می‌تواند به عنوان انسانی شایسته موجبات پیشرفت و سربلندی کشورش را فراهم کند.


فرهادی ضمن ابراز خرسندی از تعامل هرچه بیشتر با دستگاههای اجرایی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را تداعی بخش خاطرات خوش دوران کودکی عنوان کرد و افزود: ان شاالله امسال در کنار یکدیگر شاهد اجرای برنامه های پربار فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =