گسترش همکاری کانون پرورش فکری و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی

نشست مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری با هدف پیشگیری و کاهش مصرف مواد مخدر در روز شنبه ۲۷خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی،احسان منصوری  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در راستای تفاهم‌نامه‌ی همکاری، روز شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ با اکبر شایسته فرد دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی دیدار و درخصوص آموزش و ارتقاء سطح سلامت جسم و روان کودکان و نوجوانان و کاهش آسیب‌های اجتماعی و اجرای طرح ملی «یاریگران زندگی» نشست و گفتگو کرد .
احسان منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری استان مرکزی در این دیدار که در محل شورای هماهنگی مبازره با مواد مخدر استان برگزار شد گفت: این تفاهم نامه همکاری به منظور دستیابی به اهداف سند ملی پیشگیری و برنامه های راهبردی ستاد مباره با مواد مخدر در زمینه‌ی ارتقای سلامت جسم و روان کودکان و نوجوانان و با توجه به ماموریت های کانون در زمینه ارتقای سطح کیفیت زندگی و مصون سازی در مقابل آسیبهای اجتماعی منعقد شده است که امید است با همکاری های مشترک بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و استفاده از ظرفیتهای موجود گامهای مثبتی در جهت اجرایی شدن این سند همکاری برداریم تا زمینه بسط و گسترش روحیه نشاط و شادابی و امید به آینده بیشتر از گذشته در کودکان ونوجوانان استان ایجاد شود.
وی افزود:با توجه به شیوه‌های آموزشی در مراکز کانون و تاثیرگذاری این فعالیت‌ها در انتقال مفاهیم تربیتی به کودکان و نوجوانان، بر ارجحیت پیشگیری بر درمان تاکید کرد و کانون می‌تواند نقش بسیار اثرگذاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله در موضوع کاهش تقاضا و مصرف مواد مخدر داشته باشد.
اکبر شایسته فرد دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در این خصوص اظهار داشت: نحوه اجرای تفاهم نامه طرح ها به صورت مرحله ای دنبال شود و باز خورد و اثر بخشی در جامعه هدف بسنجیم.
وی افزود: در اجرای شیوه نامه قدمهای کوتاه و محکم  برداشته شود و پایان هر مرحله ارزیابی صورت پذیرد.
وی در ادامه ظرفیت کانون پرورش فکری در  حوزه تولید محتوا و تعامل با خانواده‌ها بسیار ارزشمند و تأثیرگذار عنوان کرد و در جهت توانمند سازی خانواده ها و مربیان و اعضای کانون آموزش های در نظر گرفته شده است.
در این نشست نیز مسلم احمدلو معاون فرهنگی ، مهدی بداغی حراست و علیرضا رحیمی سرپرست روابط عمومی کانون استان مرکزی نیز حضور داشتند و درباره نحوه  اجرای تفاهم نامه و برنامه های اجرایی پیش رو بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =