دیدار و گفتگوی مدیرکل کانون استان ایلام با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری

فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان باجناب سرهنگ فولادی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری دیدار وگفتگونمود.

به گزارش روابط عمومی کانون ، فاطمه رستگار مدیرکل کانون استان باجناب سرهنگ فولادی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری دیدار وگفتگونمود. 

دراین دیدارفاطمه رستگار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در راستای انعقاد تفاهم نامه مابین این دو اداره کل با جناب سرهنگ فولادی مدیرکل بنیاد حفظ آثارونشر ارزشهای دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

فاطمه رستگار دراین دیداربا اشاره به سوابق تعامل دو اداره کل ، بر تداوم این تعامل در انجام برنامه های فرهنگی ،هنری وادبی تاکید کردوگفت : یکی از اهداف کانون را تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دربین کودکان ونوجوانان می باشد که با تعامل دستیابی به این هدف تقویت می شود .

وی افزود :با توجه به برگزاری جشنواره ها ومهرواره های کانون و مواردی که در تفاهم نامه قید شده تعامل دو اداره کل بیشتر خواهد بود . 

سرهنگ فولادی نیز در این دیدار اظهار داشت: اشاعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان و تولید محتوا در این زمینه جهت آشنایی دانش آموزان نیازمند همکاری تعامل همه جانبه ادارات می‌باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثارادامه داد: حوزه هنر و ادبیات در بخش کودک و نوجوان باید به صورت ویژه پیگیری شود تا در بین این قشر اثر گذار باشد و در بین جامعه به خوبی تاثیر مثبت بگذارد وی افزود از پیش کسوتان و راویان دفاع مقدس جهت انتقال ادبیات جنگ برای جامعه هدف در مراکز کانون می توان استفاده نمود.

در پایان تفاهم نامه جهت همکاری بیشتر مابین این دو اداره کل امضا شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =