کد خبر: 327050
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
کتاب «جعبه خیال» از سوی کانون منتشر شد

کتاب داستان «جعبه خیال» به نویسندگی فرزانه رحمانی و تصویرگری سعیده احمدی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب که داستان خیال‌پردازی کودکان را روایت می‌کند برای گروه سنی نوخوان (بالای ۷ سال) مناسب است.

کتاب «جعبه خیال» ماجرای خیال بافتن برادری برای خواهر کوچکش وسط اسباب‌کشی‌ست وقتی کسی حواسش به کوچک‌ترین عضو خانواده نیست. همدلی، خیال‌پردازی و حمایت بی‌قید و شرط جان مایه‌ی این داستان است؛ محتوایی که نمایانگر اهمیت «بازی» در دنیای کودکان است.»

فرزانه رحمانی، این کتاب را به «مهرگان» موفرفری قشنگ تقدیم کرده است.

در پشت جلد این کتاب آمده است: «من و موفرفری سوار موشک می‌شویم. با شمارش من موشک از زمین بلند می‌شود: «ده، نه، هشت،...» ستاره‌های دنباله‌دار، شهاب سنگ‌ها و ماهواره‌ها از کنارمان می‌گذرند. دور زحل می‌چرخیم و می‌خندیم.»

کتاب «جعبه خیال» در ۲۸ صفحه، قطع خشتی و به قیمت ۴۰هزار تومان با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir تهیه کنند.

کتاب «جعبه خیال» از سوی کانون منتشر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =