کد خبر: 327290
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۵
بازدید 176
برنامه‌های کانون فارس در عید بزرگ امامت و ولایت و روز قلم

مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در عید مبارک غدیرخم و روز قلم با اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی میزبان کودکان و نوجوانان بودند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون فارس، بزرگداشت روز قلم در مرکز اقلید با حضور ۷۰ عضو کودک و نوجوان و برنامه‌های شعرخوانی اعضا، روخوانی کتاب، معرفی وقایع، ساخت تابلو با مداد و پخش فیلم همراه بود.

به مناسبت عید امامت و ولایت و بزرگداشت روز قلم برنامه‌ای با عنوان «اندیشه تا قلم» همراه با مراسم جشنی با حضور اعضا و والدین در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیرم برگزار شد. معرفی وقایع، قصه‌گویی، مسابقه و تقدیر از اعضای کتابخوان و امانت کتاب فعالیت‌های مرکز بیرم بود. همچنین با حضور شاعر بومی، اعضا ضمن آشنایی با روز قلم، از شعرهای آیینی مذهبی سروده شاعر در مورد عید غدیر و شعرهای طنز پر مضمون با زبان محلی بیرمی لذت بردند و در پایان در مورد راه‌های رسیدن از اندیشه تا قلم صحبت شد.

گرامیداشت روز قلم در مرکز شماره ۲ داراب برای اعضای دختر و پسر با اجرای ویژه برنامه‌های معرفی شخصیت، معرفی وقایع و ساخت کاردستی همراه بود.

عید غدیر خم در مرکز فسا با اجرای هم‌خوانی سرود، پخش کلیپ،  معرفی وقایع، ساخت کاردستی، نمایش فیلم، اجرای مسابقه، اهدای جایزه و پذیرایی همراه بود.

ویژه برنامه عید غدیر در دو گروه پسران و دختران در مرکز شماره یک صفاشهر برگزار شد. قصه‌گویی، شعرخوانی، نقاشی، معرفی حضرت علی علیه‌السلام و حضرت محمد (ص) و بررسی اتفاقات رخ داده در غدیر خم برنامه‌های مرکز صفاشهر بود.

جشن عید غدیر خم با برنامه‌های آشنایی با واقعه غدیرخم و معرفی شخصیت حضرت علی (ع) با حضور نوجوانان دختر در مرکز صدرا برگزار شد.

بزرگداشت روز قلم با حضور اعضای نونهال پسر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرودشت برگزار شد. در این ویژه برنامه، فعالیت روخوانی کتاب، ویژه برنامه‌ی ادبی و مسابقه‌ی جدول ادبی اجرا شد.

برگزاری جشن عید غدیر در دو روز متوالی ویژه اعضای پسر و دختر و والدین با اجرای برنامه‌های: معرفی وقایع و ایام، قصه‌گویی عضو مرکز، مولودی‌خوانی، نمایش فیلم و اجرای مسابقه با همکاری بسیج خواهران در پارک آزادگان زرقان همرا بود.

برنامه «من غدیری‌ام» به مناسبت بزرگداشت دهه امامت و ولایت در مرکز فرهنگی هنری زرین‌دشت با همکاری ستاد برگزاری جشن‌های دهه ولایت و عید غدیر برگزار شد. در این ویژه برنامه، مسابقه نقاشی با موضوع غدیر و آذین‌بندی، اجرای انیمیشن غدیر، اجرای سرود غدیر، معرفی وقایع غدیر از سوی مسئول دفتر امام جمعه شهرستان و قصه‌گویی به همراه پذیرایی و اهدای جوایز برگزار شد. در این برنامه ۸۰ نفر از اعضای کودک و نوجوان شرکت کردند و در پایان از تمام بچه‌ها با اهدای کتاب و بادکنک تقدیر  و به ده نفر از برترین‌های مسابقه نقاشی، جوایزی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =