کد خبر: 327297
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
بازدید 164
بازدید فرماندار اراک از مراکز کانون

فرماندار اراک در بازدید از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر در جریان فعالیت‌های تابستانی و نیازمندی‌های تجهیزاتی و عمرانی مراکز قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان مرکزی،  امیر هادی، فرماندار اراک روز دوشنبه ۱۲ تیرماه سال ۱۴۰۲ به همراه احسان منصوری، مدیرکل کانون استان از مراکز فرهنگی هنری شماره‌، سه ، هفت و هشت کانون اراک بازدید و در جریان  فعالیت‌های تابستانی و  مسایل و مشکلات مراکز و وضعیت عمرانی قرار گرفت.

بازدید فرماندار اراک از مراکز کانون

امیر هادی فرماندار اراک در بازدید از مراکزکانون بیان داشت: نقش کانون در پرورش و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان، انکار نا پذیر است بر لزوم تعامل و همکاری بیشتر ارگانها و نهادهای دولتی با کانون و استفاده از ظرفیت بالای کانون در امور فرهنگی تایید کرد.

وی درادامه به ایفای نقش کانون در پر کردن اوقات فراغت  گفت : بهره‌گیری از فرصت فراغت ، تاثیر مهمی در مهارت آموزی ،تربیت و شکل‌گیری شخصیت دارد و برای ارتقای سطح آگاهی و معلومات کودکان و نوجوانان از جایگاه برنامه‌های فرهنگی و توسعه آن حمایت و پشتیبانی می‌کنیم تا از ظرفیت های در پرورش و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان  به شکل مطلوب استفاده شود.

احسان منصوری مدیر کل کانون استان به معرفی و ارایه گزارشی ازنوع فعالیت های و ظرفیت های موجود کانون و عملکرد کانون در استان پرداخت وبیان داشت کانون پرورش فکری با انجام فعالیت‌های هدفمند، نقش موثری در توانمندسازی کودکان و نوجوانان دارد.

بازدید فرماندار اراک از مراکز کانون

منصوری در خصوص فعالیت های تابستان کانون گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان، برنامه‌ها و کارگاه‌های تابستانی کانون نیز با هدف کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان، غنی‌سازی اوقات فراغت، توانمندسازی و ارتقای آگاهی مخاطبان و ترویج فرهنگ کتابخوانی حدودا ۶۰۰ کارگاه در سه بخش ادبی، هنری و فرهنگی در مراکز کانون استان برای تابستان پیش‌بینی شده و در حال اجرا می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =