کد خبر: 327412
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
تماشاخانه سیار کانون به استان مازندران می‌رود

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» مهمان بچه‌های استان مازندران می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، تماشاخانه سیار از دیرباز تاکنون در کانون پرورش فکری به عنوان یکی از شیوه‌های اجرای نمایش در قالب میدانی و حضور در میادین عمومی شهرها و تفرج‌گاه‌ها برنامه دارد که مورد استقبال ویژه کودکان و نوجوان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

بر همین اساس با هماهنگی به عمل آمده با مدیریت آفرینش‌های هنری و مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کشور، در ادامه سفر تابستانه تماشاخانه سیار کانون، بچه‌های شهرستان‌های ساری، سوادکوه، سیمرغ، بابل، بندپی غربی، آمل، هچیرود، کلاردشت، مرزن آباد، کتالم، رامسر، تنکابن، نور و محمودآباد میزبان این تماشاخانه خواهند بود.

در این سفر نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» به کارگردانی علی یدالهی با نویسندگی مهدی صفاری‌نژاد و بازیگری علی یدالهی،  شهرام مسعودی و رضا معراجی با ۱۴ اجرا در استان برگزار خواهد شد.

نمایش زنده عروسکی «کلاغ بلا، توپ طلا» داستان کلاغی را بیان می‌کند که عاشق طلا و اشیای براق و درخشنده است و هر شیئی را که به نظر طلایی رنگ می‌آید می‌رباید تا این که در مسیری به کبوتری بر می‌خورد و کبوتر تصمیم می‌گیرد تا نشانه بزرگ‌ترین گنبد طلا را به او بدهد.

این برنامه با هدف ایجاد نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان مازندرانی، بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» از ۱۸ تا ۲۵ تیر ۱۴۰۲ در استان مازندارن حضور خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =