کاروان " در مسیر دانایی بر بال کتاب" همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان به کانون کردستان رسید

همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان میزبان کاروان " در مسیر دانایی بر بال کتاب" بود.

به گزارش روابط عمومی کانون استان کردستان ، «در مسیر دانایی بر بال کتاب » در روز ملی ادبیات کودک و نوجوان به کانون استان کردستان رسید و مورد استقبال مدیرکل و کارشناسان ومربیان واعضا و همچنین جمعی از مسئولین استانی قرار گرفت .

حمیدرضا گوهری مدیر کل کانون استان کردستان ضمن ابراز خوشحالی ازاین اتفاق مبارک فرهنگی ، ارسال ۳میلیون کتاب را از اقدامات ارزشمند مدیرعامل محترم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور دانست که همزمان باروزملی ادبیات کودک و نوجوان درسراسرمرکز کشورانجام شده است .
گوهری افزود: توسعه وترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی واهمیت خواندن از رسالت های مهم کانون هست و کتابخانه های کانون همیشه میزبان مخاطبانی بوده اند که به کتاب و کتابخوانی علاقمند بوده اند وامروز  ۱۸تیرماه روز ملی ادبیات کودک ونوجوان  90 عنوان کتاب وبیش از 7500 جلدکتاب به استان کردستان ارسال شده است وپاسخ ارزنده به نیازهای کودکان ونوجوانان در حوزه مطالعاتی می باشد.

وی خاطر نشان ساخت:  برهمین اساس تعداد 90 عنوان کتاب چاپ اول از تولیدات کانون و ۲۵ عنوان کتاب از سایر ناشران کودک و نوجوان که به تأیید کمیته کتاب کانون رسیده است به کتابخانه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور ارسال می‌شود.

گوهری خاطر نشان ساخت: برخی از این کتاب‌ها، برگزیده جایزه کتاب ماه و سال کانون هستند که کانون طبق تعهداتش نسبت به خرید و ارسال آن به استان‌ها اقدام کرده است.

گفتنی است فرایند ارسال کتاب تحت عنوان  « در مسیر دانایی بر بال کتاب» پس از تقسیم بندی فوری و با راهنمایی های کارشناسان فرهنگی کانون استان کردستان به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان به مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان ارسال و در دسترس کودکان و نوجوانان علاقه‌مند قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور دکتر زارعی کوشا استاندار کردستان، سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، شهردار سنندج، معاون فرهنگی شهرداری سنندج، معاون پرورشی آموزش و پرورش استان، معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان و دیگر مسئولان فرهنگی استان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =