ارسال بیش از شش هزار جلد کتاب جدید به کتابخانه‌های کانون پرورش فکری به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان

مدیر کل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد از ارسال بیش از شش هزار جلد کتاب جدید به کتابخانه‌های کانون به مناسبت ۱۸ تیر روز ملی ادبیات کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، در روز پاسداشت «ادبیات کودکان و نوجوانان» در میان شادی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به مطالعه، کتاب و سرگرمی های ارسالی ازکانون پرروش فکری کودکان ونوجوانان  با عنوان « در مسیر دانایی بر بال کتاب» به کانون استان کهگیلویه و بویراحمد رسیدند.

کبری اخلاقی‌نیا  با اعلام این مطلب تاکید کرد: ۹۰ عنوان کتاب جدید و مجموعاً شش هزار جلد کتاب به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان به مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان ارسال و در دسترس کودکان و نوجوانان علاقه‌مند قرار می‌گیرد.

 مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در عین حال تصریح کرد: هم اکنون بیش از یکصد و ۱۰ هزار جلد کتاب کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی هنری کانون وجود دارد که با ارسال کتب جدید این تعداد به یکصد و ۱۶ هزار جلد خواهد رسید.

وی در پایان گفت: همه فعالیت های کانون با محوریت کتاب برنامه ریزی و اجرا می شوند و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه به خصوص در میان کودکان ونوجوانان مناطق کم برخوردار جزء اصلی ترین ماموریت های کانون است.

گفتنی است استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۲۰ مرکز فرهنگی هنری ثابت ، سیار و پستی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =