کد خبر: 328042
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷
بازدید 216
هم‌نوا با طفل عطشان کربلا/ کانون اردبیل در همایش شیرخوارگان حسینی حضور یافت

با استقبال از عزاداران حسینی در غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، مراسم شیرخوارگان حسینی، صبح روز جمعه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۲ در سالن ورزشی رضازاده اردبیل،برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل،  همایش شیرخوارگان حسینی هرسال در اولین روز جمعه ماه محرم به صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و امسال نیز در سومین روز از ماه محرم این همایش با حضور پرشور مادران حسینی در سالن ورزشی رضازاده اردبیل برپا شد.

بر اساس این گزارش، مربیان مراکز کانون اردبیل نیز با استقرار در غرفه فرهنگی و هنری اداره کل کانون استان که در مسیر ورودی مراسم برپا شده بود، با چاپ سربند و اهدای آن به شیرخواران، کودکان و مادران عزادار  به پیشواز حسینیان سوگوار در این همایش رفتند.

همچنین با اجرای برنامه‌های عزادارای در این همایش، کودکان و خردسالان، همراه با والدین خود با حضور در این غرفه، به یاد کودکان عاشورایی نقاشی کشیدند.

گفتنی است، اداره کل کانون استان در همین مناسبت، مسابقه عکاسی با تلفن همراه را نیز برگزار کرد که با انتخاب آثار برتر، ضمن اهدای جوایز، نمایشگاه عکس از این آثار را در ایام اربعین حسینی دایر خواهد کرد.
_ برای دیدن گزارش تصویری این مراسم اینجا کیک کنید

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =