کد خبر: 328027
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
بازدید 287
موکبی به قد کودکی/ ایستگاه صلواتی اعضای مرکز۳ کانون مشگین‌شهر برپا شد

هم‌زمان با فرارسیدن ماه محرم و آغاز عزاداری‌های شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، موکب ثارالله اعضای مرکز فرهنگی و هنری شماره‌۳ کانون مشگین‌شهر برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، مرکز فرهنگی و هنری شماره‌ی ۳ کانون مشگین‌شهر در راستای سوگواری ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت، تقویت و پرورش حس دینی و ارزش‌های مذهبی در اعضا و آشنا کردن آن‌ها با مفاهیم عاشورایی، برنامه‌ها و فعالیت‌های خود در این مناسبت را از روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ آغاز کرد.

بر اساس این گزارش، در اولین روز از ماه محرم اعضای مرکز با همکاری مربیان خود، ایستگاه صلواتی با عنوان «موکب ثارالله» را برای پخش شربت، چای و سایر نذورات همراه با اهدای سربندهای «یاحسین(ع)» و «یا قمر بنی هاشم(ع)» برپا کردند.

بنا به گفته‌ی مربی مسئول مرکز، اعضای کودک ونوجوان در این روز در موکبی که برپا کرده بودند، با شور واشتیاقی وصف نشدنی به فعالیت پرداخته و پذیرای عزاداران سرور وسالار شهیدان در ورودی کانون شدند.

گفتنی است، در این روز اعضای مرکز در کنار موکب، ایستگاه نقاشی با عنوان«کودک ومحرم» را برگزار کرده و صحنه‌هایی از قیام عاشورا و شهادت امام حسین(ع) ویاران وفایش را به تصویر کشیدند.

موکبی به قد کودکی/ ایستگاه صلواتی اعضای مرکز۳ کانون مشگین‌شهر برپا شد

موکبی به قد کودکی/ ایستگاه صلواتی اعضای مرکز۳ کانون مشگین‌شهر برپا شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =