کودکان ونوجوانان شهرستان بندرلنگه بسیار دغدغه مند و مطالبه گر هستند

مدیرکل کانون هرمزگان در دیدار با فرماندار شهرستان بندرلنگه از دغدغه کودکان ونوجوانان آن شهرستان گفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان با حضور در دفتر فواد مرادزاده فرماندار شهرستان بندرلنگه با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

پشتکوهی عنوان کرد:یکی از دغدغه های امروز در سطح کلان ، پرورش نیروی انسانی کارآمد و شایسته است و کانون پرورش فکری مکانی است که در رشد و پرورش نیروهای انسانی شایسته و نخبه فعالیت می کند.

وی پرورش قبل از آموزش را ملزم دانست و گفت: کانون پرورش فکری با تولید کتاب و فیلم و سرگرمی همراه با فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی زمینه رشد و پرورش و استعدادیابی را آماده و بستر را برای آموزش کودکان ونوجوانان فراهم می سازد.

مدیرکل کانون هرمزگان به نشست و گفتگو با نوجوانان در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: ایجاد و توسعه فضایی دنج و مجزا برای نوجوانان در مرکز، تجهیز کتابخانه به میز و صندلی برای نوجوانان، تاکید بر اجرای برنامه ها توسط نهادهای فرهنگی با محتوا مناسب ویژه کودک و نوجوان، از مهم‌ترین دغدغه های نوجوانان شهرستان بندرلنگه بود.

وی با اشاره به فعالیت های جهادی کانون در شرایط بحران های استانی بیان کرد: کانون پرورش فکری استان سال گذشته نیز با هدف کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از زلزله به صورت پیک امید در روستای سایه خوش و مناطق زلزله زده حضور داشت و به فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی در این مناطق پرداخت.

کودکان ونوجوانان شهرستان بندرلنگه بسیار دغدغه مند و مطالبه گر هستند

پشتکوهی با توجه به گستردگی شهرستان بندرلنگه به داشتن کتابخانه های سیار روستایی و فعالیت های کانون درروستاهای این شهرستان تاکید کرد.

فرماندار شهرستان بندرلنگه گفت: کانون پرورش فکری در زمینه پرورش کودکان ونوجوانان خوب عمل کرده است.کانون مکانی است که در رشد و پرورش نیروی انسانی بسیار تاثیرگزار است.

فرماندار بندر لنگه نقش علوم انسانی در جامعه را بسیارموثر دانست و گفت: یکی از موضوعات مهم برای کودکان نوجوانان شکل گیری شخصیت های فردی و اجتماعی آنان در جامعه است که مرکز کانون پرورش فکری شهرستان بندرلنگه با فعالیت های ویژه آموزشی و پرورشی مناسب با کودکان ونوجوانان در پرورش نیروی انسانی بسیار موثر عمل کرده است.

وی داشتن سواد اجتماعی در کودکان ونوجوانان برای داشتن جامعه سالم ضروری دانست و گفت :کانون پرورش فکری در بندرلنگه مکانی شایسته جهت رشد و پرورش مهارت های فردی و اجتماعی برای کودکان ونوجوانان است و اکنون این مرکز نیاز به بودجه ای جهت بهسازی و بهینه سازی فضای مرکز و کتابخانه را دارد که قابل پیگیری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =