کمیته ایثار وشهادت کانون پرورش فکری خراسان جنوبی تشکیل جلسه داد

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ همزمان با ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ نشست کمیته ایثار و شهادت این اداره کل با هدف برنامه‌ریزی ویژه برنامه‌های ایثار و شهادت و ۲۶ مرداد ماه سال‌روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در مراکز سطح استان برگزار شد.

طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این نشست  طی سخنانی آشنا سازی کودکان و نوجوانان را با رشادت‌های رزمندگان، شهدا و صبر و استقامت آزادگان در ایام اسارت را مهم برشمرد و گفت: همه باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس به نسل‌های آینده تلاش کنیم.

وی افزود: ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز ما در طول سال‌های سخت اسارت، ملت ایران را روسفید و سربلند کرد بنا بر این لازم است این روحیه با بیان خاطرات این عزیزان به مخاطبان ما در کانون منتقل شود.

گفتنی است: در ادامه این نشست اعضای حاضر به بیان نظرات خود پرداختند و در ادامه دعوت از آزادگان و روایت‌گری دفاع مقدس ودوران اسارت، معرفی کتاب، بیان زندگی نامه و وصیت نامه شهدا، نام‌گذاری نمازخانه‌های مراکز با نام شهدا و نصب زندگی‌نامه و وصیت نامه این شهدا در محل نمازخانه، ایستگاه های قصه گویی،  نقاشی و... از برنامه‌هایی بود که جهت اجرا در این مناسبت مصوب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =