کد خبر: 328791
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۲
برگزاری نخستین رویداد بازی های رایانه ای ویژه نوجوانان در کانون هرمزگان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان اولین رویداد بازی های رایانه ای را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان گفت : به جهت ضرورت توجه بیشتر غنی سازی اوقات فراغت در دوران حساس نوجوانی و علاقه مندی نوجوانان به فضای مجازی و بازی های رایانه ای از رویداد ویژه نوجوانان با عنوان «بازی های رایانه ای» خبر داد و گفت: بازی‌های ویدئویی و رایانه‌ای به لحاظ تأثیرگذاری خود در زمینه فرهنگ‌سازی، رشد و تکوین شخصیت فرهنگی و علمی و ایفای نقش‌های آموزشی و کمک آموزشی و همچنین پر کردن بخشی از اوقات فراغت گروه‌های سنی مختلف جامعه از جایگاه ویژه‌ای و مهمی برخوردار می‌باشند.

وی افزود: بنا به اهمیت ، توجه بیش از پیش به برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و اهتمام ویژه جهت جذب و پایدار سازی اعضا کانون درصدد برگزاری فعالیت های جذاب و مورد اقبال آنان شدیم . بر اساس این ضرورت، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نسبت به برنامه‌ریزی برگزاری نخستین رویداد بازی های رایانه ای اقدام نموده است .

لازم به ذکر است، در ادامه درصدد برگزاری جلسات بررسی و آسیب شناسی بازی ها ، و نشست های تخصصی با هدف تیم سازی ، روش های نقد ، تاب آوری و کمک به توسعه فردی و مهارت های ارتباطی نوجوانان می باشیم.
وی بیان کرد: این رویداد در سه مرحله تجربه اول، مبتدی، حرفه ای و دو بازی : Football 2023 و Fifa 2023 ویژه نوجوانان دختر و پسر گروه سنی بین ۱۲ تا ۱۵ سال خواهد بود و علاقمندان می توانند از طریق آدرس http://hormozgan.kpf.ir/game ثبت نام نمایند و مهلت ثبت نام این رویداد از ۲۱ مرداد ماه آغاز و تا ۲۵ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

تاریخ برگزاری این رویداد ۲۸ مرداد ماه می باشد و نوجوانان می توانند درگروه های مختلف با هم به رقابت بپردازند و در پایان به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =