جذب منابع باعینیت بخشیدن به ماموریت های کانون پرورش فکری

با حضور علی پرنیان رئیس سازمان صنعتی استان هرمزگان در روز سوم گردهمایی مسئولین مراکز کانون نشستی با موضوع تحلیل موانع و چالش های تامین منابع مالی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان در ابتدای آغاز روز سوم دومین گردهمایی به مسئولین مراکز کانون گفت: در هر کاری نیاز به مشاوره و بهره گیری از افراد متخصص است و امروز این فرصت پیش آمد که در محضر فردی باشیم که بتوانیم از تجربیات و تخصص ایشان در پیشبرد اهداف کانون بیشترین بهره را ببریم.

مدیرکل کانون هرمزگان ارتباط مستمر دفتر استان و مراکز شهرستان را از بهره گیری تخصص و تجربیات رئیس سازمان صنعتی هرمزگان تاکید کرد.

پرنیان ضمن ابراز خرسندی از حضور در گردهمایی مسئولین مراکز کانون گفت: کانون پرورش فکری یک دستگاه فرهیخته است و بسیار خوشحال خواهم بود که بتوانم در این جمع تاثیرگزار استان همکاری داشته باشم.با شناختی که از فعالیت های کانون دارم بابت تلاش های ارزشمندتان در حوزه کودک ونوجوان قدردانی می کنم.

وی با اشاره به تحقیق و پژوهش ها گفت: طبق پژوهش هایی که در منابع مالی هر شهرستان بررسی شد مشخص شد چه منابع های مختلفی در ظرفیت های استان وجود دارد که این منابع مختص کانون نیست ولی می توان برای اهداف کانون بهره گرفت.

رئیس سازمان صنایع استان فعالیت ها و خدمات کانون را بسیار ارزشمند شمرد و بیان کرد: اهمیت ماموریت کانون نباید بر کسی پوشیده باشد برای جذب منابع و نیازمندی، نیاز است تاثیرات کانون در رشد و پرورش کودکان و نوجوانان و آینده کشور برای جذب منابع شناخت و آگاهی بخشی شود.

جذب منابع باعینیت بخشیدن به ماموریت های کانون پرورش فکری

تخصیص منابع به کانون پرورش فکری در استان نیازمند نیاز سنجی و نیازمندی در اولویت ها و ارائه این نیازها به منابع قابل دسترسی است.

وی افزود: برای جذب و کسب منابع برای اهداف سازمانی باید با شاخص ها و عملکرد های قابل ارائه به نحوی برای ارایه کنندگان منابع قابل بیان باشد که جذب منابع را برای ماموریت های کانون ضروری بداند. نتایج پژوهش ها ومستندات و آمارها در عملکرد سازمانی شما در ارائه شاخص های عملکرد تاثیرگزار است.اهمیت به ماموریت ها و جذب منابع در کانون باید بگونه ای باشد که نیازسنجی منابع را به اهداف و عملکرد کانون همسو کند.

پرنیان ضمن اشاره به ظرفیت های هر شهرستان ، به جهت کسب نتیجه در جذب منابع برای اهداف کانون به نقش شاخص کانون که دیگر سازمان ها نمی توانند داشته باشند اشاره کرد. گفتنی است، در این نشست مربیان و کارشناسان کانون هرمزگان با بیان عملکرد ها و شاخص های مرکز و نیاز شهرستان ها با رئیس سازمان صنایع استان به گفتگو پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =