افزایش میزان مطالعه در کودکان و نوجوانان مهمترین دغدغه کانون است

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان با بیان اینکه همواره افزایش میزان مطالعه کتاب از دغدغه‌های اصلی ما بوده است، گفت: باید علاقه به مطالعه از کودکی و نوجوانی در افراد تقویت و نهادینه شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی در نشست با همکاران کانون سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اهمیت کتاب و کتابخوانی بر هیچ اهل فضیلتی پوشیده نیست و در ایران اسلامی ما یکی از دغدغه‌های ما همین بوده که چطور می‌توانیم فضای مطالعه کتاب را بالا ببریم.
وی ادامه داد: به منظور افزایش سرانه مطالعه در کودکان و نوجوانان کشور ضروری است گروه‌های مختلف و مردمی به کمک کانون پرورش فکری بیایند.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان ایجاد انگیزه، دسترسی آسان و مهارت مطالعه را سه هدف مهم کانون پرورش فکری برای ترویج فرهنگ مطالعه دانست و افزود: به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان باید کانون حامی کتاب‌های خوب باشد به‌طوری که با تهیه و در اختیار قرار دادن آنها در کتابخانه‌ها برای این قشر برنامه داشته باشد.

افزایش میزان مطالعه در کودکان و نوجوان مهمترین دغدغه کانون پرورش فکری است
علامتی تصریح کرد: باید با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب تلاش کنیم با ترویج خواندن کتاب در میان کودکان و نوجوانان نسل‌های آینده‌ای با مطالعه و با فرهنگ در کشور داشته باشیم تا جامعه به توسعه و پیشرفت بیانجامد.
وی هم‌چنین بخشی از سخنان خود را به پاسخ‌گویی به دغدغه‌های همکاران اختصاص داد.
گفتنی است پیش از سخنان مدیرعامل کانون، همکاران به بیان دغدغه‌های خود پرداختند و در فضایی صمیمی مشکلات و خواسته‌های خود را برای خدمت‌رسانی بهتر مخاطبان بیان کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =