افتتاح مدرسه شش کلاسه در شهر مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در شهر مرزی میرجاوه، در آیین افتتاح مدرسه‌ی «شش کلاسه‌ی امید ایرانیان» که از سوی خیران ساخته شده است، شرکت کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، که به‌منظور بازدید از مراکز فرهنگی‌هنری و پایگاه مرزی ستاد اربعین کانون در شهر مرزی میرجاوه، به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است عصر روز ۸ شهریور ۱۴۰۲ در آیین گشایش مدرسه‌ خیرساز این شهرستان شرکت کرد.

افتتاح مدرسه شش کلاسه در شهر مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان

 علامتی، در حاشیه‌ی افتتاح این مدرسه، با معتمد و ریش سفید میرجاوه و پدر شهید عبدالغفار شریف‌فر و آزاده‌ی سرفراز عبدالکریم شریف‌فر دقایقی گفت‌وگو کرد.

این پدر بزرگوار در مورد هجمه‌های روزافزون دشمنان و ضرورت انجام کارهای فرهنگی سخنانی را بیان کرد و مدیرعامل کانون ضمن خداقوت به این فعال فرهنگی، وجود چنین عزیزانی را مایه‌ی برکت دانست و در ادامه‌ی این راه روشن برای این عزیز آرزوی توفیق کرد.

افتتاح مدرسه شش کلاسه در شهر مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان

گفتنی است مدرسه شش کلاسه‌ی امید ایرانیان با همت نیک اندیش غلامحسین مطهری و مشارکت اداره‌کل نوسازی مدارس با هدف کمک به آموزش شایسته و به منظور رشد و شکوفایی استعدادها و مهارت‌های دانش‌آموزان در این منطقه احداث شده است.

در سفر مدیرعامل به استان سیستان و بلوچستان سیدعارف علوی مشاور مدیرعامل و محمدحسین توسلی سرپرست اداره‌کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وی را همراهی می‌کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =