رشد پایه علمی و اخلاقی در کانون زبان ایران هماهنگ است

اولین دیدار سرپرست کانون کرمان با مسئولان و مدیران شعب کانون زبان ایران انجام شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، اکبر خدادادی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با محمد حسن رزمی سرپرست و مسئولان شعبه‌های کانون زبان ایران در کرمان، سیرجان، رفسنجان و جیرفت ۹ شهریور ۱۴۰۲ دیدار کرد.

بنابر این خبر، خدادادی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران مهد فرهنگ و ایمان هستند بیان داشت: کار کردن در تنگناها و کمبودها و کار بزرگ انجام دادن از آدم‌های بزرگ برمی‌آید و قابل قدردانی است.

وی افزود: کانون زبان ایران با توجه به بنیه علمی قابل اعتنا و از منظر مدرسان متخصص و اهل دانش و خرد همواره معتبر بوده و هماهنگی بین پایه علمی و اخلاقی از ضروریاتی است که در کانون زبان اجرایی و عملی شده و راه روشنی در پیش‌رو دارد.

خدادادی ادامه داد: تربیت یک نسل با اصول و مفاهیم رسمی و غیررسمی پرورشی مفهوم بسیطی است و دوری از تربیت تک‌بعدی یکی از بارزترین بخش‌های این نگرش علمی است که در ساختار کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران بارز و ظاهر است.

سرپرست کانون کرمان با تاکید بر این که ما مردمی هستیم که بارها ثابت کرده می‌تواند از بحران‌ها فرصت بسازد اضافه کرد: ارتباط نزدیک با زبان‌آموزان با ظرافت‌های کانونی می‌تواند از رفتارهای هیجانی و شتاب‌زده جلوگیری کند و با امنیت اخلاقی مناسب نسلی باورمند، مومن و میهن‌پرست تربیت کند.

محمدحسن رزمی سرپرست کانون زبان ایران ضمن معرفی همکاران و مسئولان شعب استان کرمان بیان کرد: کانون زبان ایران در استان کرمان با حدود ۹ هزار و ۴۰۰ زبان‌آموز در بین رتبه‌های برتر کشور در سال‌ گذشته بوده است ولی توجه به کمبود نیرو در بخش اداری و مراکز آموزشی ضروری است و برای آموزش باکیفیت و در شان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضروری است.

رشد پایه علمی و اخلاقی در کانون زبان ایران هماهنگ است

رشد پایه علمی و اخلاقی در کانون زبان ایران هماهنگ است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =