شاهنامه خوانی فعالیتی مورد استقبال کودکان ونوجوانان عضو مرکز شماره یک بیرجند

علاقه کودکان ونوجوانان به شاهنامه خوانی، مربیان کانون در مرکز شماره یک و فراگیر بیرجند را برآن داشته است تا با برگزاری کارگاه‌ها و برنامه‌های شاهنامه‎خوانی فرصت شکوفایی پرورش استعداد های اعضای این مرکز را در این فعالیت بیشتر از گذشته فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ «متون کهن »مهم ترین گنجینه‌های فرهنگی وفاخرترین اسناد تربیتی ایرانی اسلامی هستند و توجه به این رویکرد علمی تحلیلی موجبات پرورش هرچه بهتر فکری اعضا کودک ونوجوان را فراهم می کند و در کنار آن مهارت های زندگی را برای ورود آنان  به عرصه های اجتماعی  نیز به همراه دارد.

بر همین اساس فعالیت جذاب شاهنامه خوانی در سطح مراکر کانون استان خراسان جنوبی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و مورد استقبال اعضا و والدین آنان قرار گرفته است به گونه‌ای که در جشنواره قصه گویی بین المللی کانون نیز همواره قصه گویان استان با الهام از قصه های آموزنده و حماسی شاهنامه به قصه‌گویی و شاهنامه خوانی می پردازند.

مرکز شماره یک و فراگیر بیرجند با توجه به علاقه کودکان ونوجوانان عضو این مرکز به این فعالیت برنامه‌ریزی مناسبی در جهت برگزار جلسات شاهنامه خوانی با حضور اعضا و والدین را داشته است و بر همین اساس این مرکز برنامه ریزی لازم برای برگزاری کارگاه‌های تخصصی شاهنامه خوانی را برای فصل پاییز در دستور کار خود دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =