فراخوان مسابقه فرهنگی هنری" میهمانان کوچک امام حسین(ع)" منتشر شد

ستاد اربعین حسینی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، فراخوان مسابقه فرهنگی هنری "میهمانان کوچک امام حسین(ع) " را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، حجت ا... آسمند  مدیرکل کانون  استان گفت: در این مسابقه، کودکان و نوجوانان با جواب دادن به 22 سوال در خصوص زندگینامه امام حسین(ع) و قراردادن کلمات به رمز جدول که کلامی از امام حسین(ع) است دست خواهند یافت.

حجت الله آسمند افزود : این فراخوان در  راستای طرح کشوری میهمانان کوچک امام حسین(ع) ودر قالب  مسابقه نقاشی و جدول در مرکز فرهنگی هنری هفشجان طراحی شده و برای گروه سنی کودک  برگزار می‌شود. 

وی افزود: هدف از برگزاری این نوع مسابقه‌ها تقویت حس دینی و  دین‌باوری در کودکان، آشناسازی با شخصیت و ویژگی‌های شخصیتی امام حسین(ع) و یارانشان است. این برنامه با رویکرد تبیین ارزش‌های دینی و مذهبی برای کودکان و نوجوانان با هدف بهره‌مندی، آگاهی‌بخشی و آشنایی و ترویج سبک زندگی اسلامی، انتقال محتوا و پیام محرم و اربعین حسینی برگزار می‌شود. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه اربعین فرصتی مناسب برای تبیین ارزش‌های دینی و ترویج سبک زندگی اسلامی است ادامه داد: انتقال محتوا و پیام محرم و اربعین حسینی به این مخاطبان از دست‌آوردهای برنامه‌های اربعین است.

آسمند در ادامه افزود: کانون پرورش فکری به منظور ارائه خدمات فرهنگی به زائران اربعین به خصوص کودکان و نوجوانان فعالیت‌های مختلفی را در مسیر راهپیمایی اربعین انجام می‌دهد که یکی از آنها، ارسال 1000 دست‌سازه‌ی عاشورایی و محرمی، به همراه بسته‌های فرهنگی، در راستای پویش هدیه به مسافران کوچک اربعین به استان خوزستان است. 

مدیرکل کانون استان افزود: یکی از موارد تشکیل دهنده‌ی بسته‌های فرهنگی،طراحی و تدوین جدول مسابقه "مهمانان کوچک امام حسین(ع)" ویژه گروه سنی کودک هست که در قالب تلفیقی مسابقه و نقاشی تدوین شده  است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =