بازدید مدیر کل کانون خراسان جنوبی از مراکز ثابت و سیار کانون در شهرستان نهبندان

طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی، از مراکز ثابت و سیار کانون در شهرستان نهبندان بازدید و از نزدیک در جریان برنامه های و فعالیت‌های این مراکز قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ مدیر کل کانون استان در این بازدید که صبح امروز ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ با همراهی فاطمه آدینی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان و فریده سلامیان کارشناس فرهنگی اداره کل انجام شد با شرکت در جلسه شورای فرهنگی این مراکز ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ۱۷ شهریور ماه ۱۳۵۷ گفت: شهدای یوم الله ۱۷ شهریور با خون مقدس خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری و آن را بیمه کردند پس تبیین ابعاد این حادثه در تاریخ انقلاب اسلامی  از اهمیت زیادی برخوردار است و باید برای مردم به خصوص نوجوانان و جوانان بازگو شود.

وی در ادامه مباحث خود بر فعالیت کتاب و کتاب‌خوانی و برگزاری پویش ملی  کتاب‌خوانی تاکید کرد و گفت: لازم است با استفاده از طرح‌های خلاق و با محوریت خانواده‌ها در جهت تشویق بیشتر کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب گام برداریم.

حمیدی در ادامه به جشنواره بین المللی قصه‌گویی اشاره کرد و ادامه داد: این جشنواره از مهمترین اقدامات کانون در جهت ترویج فرهنگ قصه و قصه‌گویی در بین اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان ونوجوانان است و باید با برنامه‌ریزی درست همانند سنوات گذشته لازمه‌ی حضور مربیان، اعضا و والدین و سایر علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی در این جشنواره فراهم شود.

مدیر کل کانون استان در بخش پایانی مباحث خود پایدار سازی اعضا و همچنین جدب اعضای جدید و ارتباط موثر با مدارس در جهت رسیدن به این هدف را خواستار شد.

گفتنی است در ادامه این نشست مربیان این مراکز نیز به ارایه گزارشی از مهمترین برنامه‌های خود پرداختند.

این گزارش می‌افزاید؛ دیدار با فرماندار نهبندان از دیگر برنامه‌های مدیر کل کانون در این شهرستان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =