کد خبر: 330098
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
برگزاری اردو ویژه اعضای کارگاه های تابستان مرکز بستک

اعضای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مرکز بستک به اردوی آموزشی، تفریحی رفتند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، زهرا رحمانی مربی مسئول مرکز بستک گفت: همزمان با پایان یافتن کارگاه های فصل تابستان ، کانون مرکز بستک در نظر دارد اردو های تفریحی و آموزشی ویژه اعضای حاضر در کارگاه ها برگزار کند.

وی بیان کرد: دومین اردوی آموزشی تفریحی ویژه اعضای پسر گروه سنی نونهال با حضور ۲۳ نفر پسر به شهر جناح روز دوشنبه ۱۳ شهریورماه برگزار شد. وی افزود: در این اردو اعضا ضمن سپری کردن لحظات شاد و متنوع از کتابخانه شرفا شرفایی و موزه مردم شناسی در شهر جناح بازدید کردند.

برگزاری اردو ویژه اعضای کارگاه های تابستان مرکز بستک

رحمانی تصریح کرد: کتابخانه شرفا شرفایی در سال ۱۳۸۱ با تعداد ۱۷ هزار نسخه کتاب توسط مرحوم شرفا شرفایی وقف گردید که یکی از کتابخانه های مهم استان می باشد . همچنین در خصوص موزه مردم شناسی شهر جناح می توان گفت که موزه دارای شش نگار خانه با حجم های مختلف است در این موزه انواع وسایل پخت و پز ، آب کشی و نگهداری آب ، پوشاک محلی ، صنایع دستی و نسخ خطی ، سکه های قدیمی و وسایل کشاورزی نگهداری می شود. که در این اردو اعضا با این دو مکان مهم شهرستان آشنا شدند.. اجرای بازی و سرگرمی، مسابقه، و تعریف کردن قصه های بومی –محلی از جمله فعالیت‌هایی بود که در این اردو برای اعضا اجرا گردید و در آخر با صرف شام در پارک برکه جناح یک روز دلنشین و خاطره انگیزی را اعضا کنار هم گذراندند.

برگزاری اردو ویژه اعضای کارگاه های تابستان مرکز بستک

لازم به ذکر است، جَناح شهری است از توابع بخش شهرستان بستک در استان هرمزگان در ۳۰ کیلومتری شهر بستک و در ۲۳ کیلومتری دهستان کوخرد ودر غرب استان هرمزگان در جنوب ایران واقع می‌باشد. از آنجا که این شهر در یک سمت و پهلو از منطقه جغرافیایی خود قرار گرفته آن را جناح (به معنی بال و پهلو) مینامند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =