دیدار سرپرست کانون پرورش فکری با مدیرکل آموزش و پرورش گلستان

الهه غیناقی، سرپرست کانون پرورش فکری با سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در راستای گسترش همکاری‌ها، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، الهه غیناقی در این دیدار که با حضور الهه مقصودلو، معاون فرهنگی‌اجرایی همراه بود، ضمن قبولی زیارت اربعین و همچنین تسلیت ایام پیش‌رو، پیرامون اهمیت و راهکارهای تقویت همکاری‌های مشترک، جهت بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از ظرفیت‌ها گقتگو کرد.

سرپرست کانون گلستان، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده به‌خصوص در ایام اربعین و همچنین برنامه‌ریزی‌های آینده، بر گسترش همکاری‌های دوطرف تاکید کرد.

مشارکت گسترده در امر اطلاع رسانی به جامعه‌ی مخاطب، برگزاری نشست با مدیران مدارس پیرامون طرح کانون مدرسه، آموزش معلمان در حوزه قصه‌گویی و همچنین تشریح شیوه نامه‌ی آن جهت مشارکت آنها و پیگیری بخشنامه انتقال تعدادی از کارکنان کانون به آموزش و پرورش از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه توسط غیناقی مطرح شد.

در ادامه سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های سرپرست و مربیان کانون، آمادگی کامل آموزش و پرورش را برای تقویت هم‌افزایی و مشارکت گسترده‌تر دو سازمان، اعلام نمود و ظرفیت کانون را فرصتی مغتنم در راستای اهداف مشترک تلقی کرد.

در این نشست مقرر شد در خصوص موارد مطروحه، هماهنگی‌های بعدی توسط معاونین و کارشناسان دو مجموعه صورت پذیرد..

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =