ویژه برنامه روایت باران با هدف معرفی تاریخ دفاع مقدس

ویژه برنامه روایت باران با هدف معرفی تاریخ دفاع مقدس، آشنایی اعضا و دانش‌آموزان با سبک و سیره رزمندگان، جانبازان و شهدا و تبیین نقش ایثار و فداکاری، در فضای کتابخانه مرکز فرهنگی هنری قیدار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان ؛ زینب علی‌بیگلو مربی مسئول مرکز قیدار بیان نمود ویژه برنامه روایت باران با هدف معرفی تاریخ دفاع مقدس، آشنایی اعضا و دانش‌آموزان با سبک و سیره رزمندگان، جانبازان و شهدا و تبیین نقش ایثار و فداکاری، در فضای کتابخانه مرکز فرهنگی هنری قیدار برگزار شد.

علی بیگلو اظهار داشت: دوران دفاع مقدس ما گنجینه‌ای گران‌بها و ذخیره‌ای پایان ناپذیر است که نسل امروز و فردای ایران می‌تواند از برکات آن بهره‌مند شوند بنابراین، تجارب ارزشمند دوران دفاع مقدس، سرمایه عظیمی برای نظام جمهوری اسلامی ایران قلمداد می‌شود و دارای نتایج و دستاوردهای فراوان و منشاء اصلی رشد و توسعه کشور در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، علمی پژوهشی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی است.

در ادامه برنامه روایت باران آقای ‌خانی آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس بیان کرد دفاع مقدس اوج عرفان، معنویت، ایثار و فداکاری بود و شهدا با الگوگیری از عاشورا و قیام امام حسین(ع) در دفاع از اسلام سربلند شدند و دشمن را هم سرافکنده کردند.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس، حماسه بزرگ ملت ایران مبتنی بر ایثار و ایمان بود، افزود: امروز ما هم وظیفه داریم بصیرت و ولایت‌پذیری خود را حفظ کنیم تا شرمنده شهدا نبوده و بتوانیم راه نورانی‌شان را ادامه دهیم.

در این دیدار خانی با تاکید بر لزوم بازخوانی خاطرات جنگ توسط رزمندگان و ایثارگران گفت: امروزه بیش از هر زمان دیگری نیازمند بازخوانی خاطرات آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس هستیم و خاطرات تلخ و شیرین آزادگان  می‌تواند گنجینه‌ای برای آیندگان باشد.

اجرای قصه اسم من چفیه است، نشریه دیواری نشانه های سرفرازی، تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران با عنوان برای وطن، به راه حسین (ع)، به نام شهید، مسابقه عکس نوشت و کاردستی لاله‌های سرخ، معرفی شخصیت قهرمانان جاوید، غیور مردان کوچک، نمایشگاه مجازی کتاب با عنوان راه روشن، نقد و بررسی کتاب با موضوع دفاع مقدس، به اشتراک‌گذاری کلیپ سروهای ماندگار، کارگاه ادبی با عنوان رفیق شهیدم،  و .. از جمله ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در برنامه روایت باران بود.

ویژه برنامه روایت باران با هدف معرفی تاریخ دفاع مقدس

ویژه برنامه روایت باران با هدف معرفی تاریخ دفاع مقدس

ویژه برنامه روایت باران با هدف معرفی تاریخ دفاع مقدس

ویژه برنامه روایت باران با هدف معرفی تاریخ دفاع مقدس

مرکز فرهنگی هنری زرین‌آباد کانون استان زنجان

شمسی سهرابی مسئول مرکز فرهنگی هنری زرین‌آباد در گزارشی ابراز داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های فرهنگی و هنری در مرکز زرین آباد به اجرا درآمد این برنامه‌ها شامل  قصه گویی، معرفی کتاب، ساخت المان‌های جنگ با سفال، دلنوشته به شهدا با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و برگزاری مسابقه نقاشی با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان و اهدای جایزه به نقاشی‌های برتر می‌توان اشاره نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =