برگزاری محفل خاطره‌گویی دفاع مقدس

سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و ماشالله شاهمرادی‌زاده بازیگر سینما و تلویزیون میهمان محفل خاطره‌گویی کانون خراسان رضوی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری گودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی، محفل خاطره گویی دفاع مقدس با حضور ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، ماشالله شاهمرادی‌زاده کارگردان، بازیگر تهیه‌کننده و فیلم‌ساز دفاع مقدس، مرتضی نظرنژاد رئیس ناحیه ۷ آموزش و پرورش، قاسم رشید رحیم زاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد، معاونین و کارشناسان کانون پرورش فکری استان و دانش‌آموزان مدرسه خاندان قفلی برگزار شد.

برگزاری محفل خاطره‌گویی دفاع مقدس

در ابتدای برنامه مرتضی نظرنژاد رئیس ناحیه ۷ آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین و تبریک و تهنیت هفته دفاع مقدس از خاطرات پدر خود که یکی از شهدای دفاع مقدس بود برای دانش‌آموزان گفت و از مقام شهدایی چون برونسی، کاوه، شوشتری و ... تجلیل کرد.

در ادامه برنامه کلیپ تهیه شده توسط پرنیان هاشمی عضو کودک فعال کانون که  شامل عکس‌های دفاع مقدس سید امیر شوشتری بود برای ایشان و حضار پخش شد. این کلیپ به صورت غیرمنتظره برای آقای شوشتری بدون هماهنگی قبلی پخش شد که سبب ایجاد فضایی معنوی و یادآوری خاطرات شهدای هم‌رزمشان شد.

برگزاری محفل خاطره‌گویی دفاع مقدس

سپس صبا سابقی یکی از دانش‌آموزان مدرسه خاندان قفلی متن دلنوشته خود را خطاب به ایشان قرائت کرد و مدیر کل آموزش و پرورش با دیدن کلیپ و تصاویر پخش شده به بیان خاطرات خود از جبهه و جنگ پرداخت  و سپس پرنیان هاشمی از طرف اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی به قرائت متن هدیه ایشان که شامل قابی از عکس‌های ایشان و همرزمانشان در ۸ سال دفاع مقدس بود، پرداخت و هدیه را با همراهی ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به ایشان اهدا کرد.

برگزاری محفل خاطره‌گویی دفاع مقدس

در ادامه ابراهیم زره ساز با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء ۸ سال دفاع مقدس گفت: سالها پیش ایده شب خاطره با هدف پرداختن به خاطرات رزمندگان دفاع مقدس آغاز شد و امروز محفل خاطره‌گویی با رنگ و بوی قصه رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌های پهلوانانی که ۸ سال دفاع مقدس را رقم زدند، در راستای سند چشم‌انداز قصه‌گویی در استان خراسان رضوی ثبت و ماندگار خواهد شد. وی با اشاره به رسالت کانون در ترویج قصه‌گویی از دانش‌آموزان خواست تا قصه پهلوانان ۸ سال دفاع مقدس را ضبط و برای دبیرخانه قصه‌گویی کانون خراسان ارسال نمایند تا به بهترین قصه براساس نظر داوران هدایای ارزشمندی تقدیم شود.

برگزاری محفل خاطره‌گویی دفاع مقدس

ماشالله شاهمرادی‌زاده بازیگر، کارگردان و تهیه کننده سینما و تلویزیون به بیان خاطرات خود از جبهه و جنگ پرداخت.

برگزاری محفل خاطره‌گویی دفاع مقدس

قصه‌گویی کارشناس فرهنگی استان، سارا امیدوار و اجرای سرود توسط دانش‌آموزان ناحیه ۷ از دیگر برنامه‌های این محفل بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =