قصه‌گویان چهارمحال و بختیاری به شرکت در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی فراخوانده شدند

قصه گویان استان چهارمحال و بختیاری با ارسال پیامک از طرف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به شرکت در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی فراخوانده شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، حجت ا...آسمند مدیرکل استان گفت: برای افزایش میزان مشارکت قصه گویان برتر استان و همچنین شناسایی چهره‌های جدید قصه گویی ۷۳۰ پیامک برای شرکت در جشنواره بین‌المللی قصه گویی برای قصه گویان برتر استان ارسال شد.
حجت الله آسمند افزود:در پیامک قصه گویان استان به شرکت و بارگذاری قصه های خود در سایت جشنواره دعوت شدند.
به گفته وی، قصه گویان برتر میتوانند برای آشنایی با جشنواره به سایت : https://kanoonfest.ir
یا به نزدیکترین مرکز کانون پرورش فکری مراجعه نمود و قصه های خود را بارگذاری نمایند.
وی گفت: بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «با قصه لبخند بسازیم» و با هدف عمومی‌سازی و مردمی‌سازی قصه‌گویی در اقشار مختلف جامعه، فضاسازی و ارتقای ظرفیت قصه‌گویی به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی جامعه و تقویت جایگاه قصه‌گویی ایرانی برای ثبت جهانی در بخش‌های «مدرن و کلاسیک»، «آیینی سنتی»، «زبان اشاره» و «۹۰ ثانیه‌ای» برگزار می‌شود.
به گفته وی، «قصه‌های قرآنی، دینی و مذهبی، روایت اراده» (قصه‌ی کارآفرینان و صاحب‌نامان عرصه‌ی کار و تلاش)، «قصه‌های نامداران» (روایت اسطوره‌ها) و «قصه‌های آزاد» محورهای موضوعی این دوره از جشنواره است.
 علاقه‌مندان تا ۱۰ آبان ماه۱۴۰۲ فرصت دارند برای ثبت‌نام و بارگذاری آثار خود به پایگاه جشنواره قصه‌گویی به نشانی kanoonfest.ir مراجعه کنند.
جشنواره استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در پنج منطقه و در سه بازه زمانی در آبان برگزار می‌شود.
مرحله‌ی پایانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار «با قصه لبخند بسازیم» هفته آخر آذر ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =