تکاپوی هدفمند کانون قزوین برای تماشای بیشتر «بچه زرنگ» در استان

در استقبال از اکران انیمیشن «بچه زرنگ» در سینماهای قزوین و با هدف برخورداری بیشتر بچه‌های سراسر استان از این اثر سینمایی به همت کانون استان قزوین اقدامات اطلاع رسانی متنوعی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در استقبال از اکران انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» مدیرکل و کارکنان کانون استان قزوین در حرکتی یکپارچه برای برخورداری هر چه بیشتر مخاطبان ازاین اثر زمینه‌سازی کردند.

در این راستا و برای بهره برداری از ظرفیت دیگر دستگاه‌های دولتی، سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در دیدارهای متعدد با مدیران کل استان درباره راهکارها و جلب همکاری ایشان برای اطلاع رسانی و استقبال هر چه بیشتر از این اثر رایزنی کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست، ورزش و جوانان، تبلیغات اسلامی و معاونان آموزش و پرورش از جمله مسئولانی بودند که مدیرکل کانون پیرامون اطلاع رسانی «بچه زرنگ» با آنها دیدار و گفت و گو کرد.

ارسال نامه اطلاع رسانی به همه ادارات استان، نصب پوستر در ایستگاه‌های اتوبوس، ارسال تیزر برای پخش در صدا و سیما، تبلیغات شهری گسترده از جمله فیکسچر، پل هوایی، بیلبرد و اطلاع رسانی بی‌شمار در فضای مجازی از طریق پلتفرم‌های متنوع و نیز گروه‌های اعضا و دانش‌آموزان از دیگر اقدامات کانون استان قزوین در استقبال از اکران «بچه زرنگ» بود که از پنجم مهر در سینماهای ارشاد و بهمن قزوین بر روی پرده رفت.

همچنین مربیان کانون با حضور در مدارس و ارائه پوستر این انیمیشن امکان اطلاع بیشتر و بهره‌مندی دانش‌آموزان از این اثر را فراهم کردند.

هم‌چنین چند نشست استانی با هدف برنامه ریزی مناسب در راستای بهره مندی هر چه بیشتر مخاطبان از این انیمیشن برگزار شد.

«بچه زرنگ» یک فیلم پویانمایی بلند ایرانی در ژانر ماجراجویی به کارگردانی مشترک بهنود نکویی، محمدجواد جنتی و هادی محمدیان است که در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد و موفق به کسب یک سیمرغ بلورین ویژه هیئت داوران هم شد.

تکاپوی هدفمند کانون قزوین برای تماشای بیشتر «بچه زرنگ» در استان

تکاپوی هدفمند کانون قزوین برای تماشای بیشتر «بچه زرنگ» در استان

تکاپوی هدفمند کانون قزوین برای تماشای بیشتر «بچه زرنگ» در استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =