کد خبر: 331145
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
بازدید 165
نشست هماهنگی هفته ملی کودک در فرمانداری کرمان برگزار شد

جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته ملی کودک در فرمانداری شهر کرمان با حضور سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، نشست هماهنگی ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک با حضور رضا نصیری معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، اکبر خدادادی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و نمایندگانی از فرماندهی نیروی انتظامی، شهرداری، شورای شهر، بهزیستی، آموزش و پرورش، سازمان ورزش و جوانان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل مبارزه با مواد مخدر و ... پیش از هفته ملی کودک در فرمانداری شهر کرمان برگزار شد.

بنابر این خبر، در ابتدای این نشست اکبر خدادادی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به رسمیت شناختن زیست جهان کودک را مهم دانست و بیان کرد: کودک و نوجوان، بزرگسال تقلیل یافته نیست.

وی پیوست تربیتی را در همه دستگاه‌ها مهم دانست و افزود: برنامه‌ها باید روش‌مند و هدف‌مند در راستای پراکندن بذر ایمان و امید در نهاد فراگیران باشد و سخنان مقام معظم رهبری راهگشا و رهنمای همه ما در این زمینه است.

خدادادی متولی هفته کودک و نوجوان را کانون پرورش فکری دانست و گفت: برای دوری از موازی‌کاری و تقسیم وظایف بهتر باید از رفتارهای جزیره‌ای عبور و به اهداف مشترک نزدیک شویم و این می‌طلبد که همه دستگاه‌ها با هم هماهنگ باشند تا پایش بهتری صورت پذیرد.

سرپرست کانون استان شعار هفته ملی کودک امسال را «کودکی بهتر، زندگی بهتر» معرفی و تشریح کرد: هدف اصلی برگزاری این هفته جلب توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی، ویژگی‌ها، نیازها و خواسته‌های کودکان امروز است و روزشمار این هفته به این شکل برنامه‌ریزی شده است: ۱۵ مهر؛ کودک، صلح، امنیت، محیط زیست، ۱۶ مهر؛ کودک، زندگی، سلامت، رشد، ۱۷مهر؛ کودک، مشارکت، آگاهی، شکوفایی، ۱۸ مهر؛ کودک، خانواده، هویت، عدم تبعیض، ۱۹ مهر؛ کودک، اخلاق، تربیت، مصلحت، ۲۰ مهر؛ کودک، گذشته، حال، آینده، ۲۱ مهر؛ کودک، رفاه، بهزیستی، دسترسی برابر.

این در حالی است که، نمایندگان سازمان‌ها و دیگر حاضران در جلسه هم برنامه‌ها و اهداف سازمان خود برای برگزاری بهتر هفته ملی کودک را تشریح کردند.

نشست هماهنگی هفته ملی کودک در فرمانداری کرمان برگزار شد

نشست هماهنگی هفته ملی کودک در فرمانداری کرمان برگزار شد

نشست هماهنگی هفته ملی کودک در فرمانداری کرمان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =