کد خبر: 331485
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
بازدید 102
فعالیت‌های کانون شهرستان نیر در هفته ملی کودک

به مناسبت هفته ملی کودک برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» در کانون شهرستان نیر اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، مریم شکیبایی مربی مسئول کانون شهرستان نیر با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز در هفته ملی کودک گفت: با شروع این مناسبت ویژه‌برنامه‌ای در مرکز فرهنگی هنری نیر با حضور جمعی از اعضای کودک کتاب‌خوان مرکز برگزار شد که معرفی روز کودک، قصه‌گویی، اجرای مسابقه و بازی، معرفی کتاب خرگوش باهوش و نمایشنامه خوانی از این کتاب، همراه با پذیرایی ازجمله فعالیت‌های اجراشده در این ویژه‌برنامه بود.

فعالیت‌های کانون شهرستان نیر در هفته ملی کودک

وی از حضور مربیان مرکز در مدارس شهر نیر و اجرای فعالیت‌های مختلف در این مناسبت خبر داده و اظهار داشت: در روز دوشنبه ۱۷ مهرماه سال ۱۴۰۲، مربیان امور فرهنگی مرکز با حضور در مدرسه‌ی ابتدایی پسرانه‌ی ولایت، ضمن برگزاری جلسه‌ی هم‌اندیشی با مدیر و معلمان این مدرسه در خصوص جشنواره‌ی قصه‌گویی، از دانش آموزان این آموزشگاه برای استفاده از خدمات کتابخانه‌ای و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون دعوت به ثبت‌نام و عضویت کردند.

این مسئول مرکز خاطرنشان کرد: باهدف معرفی کانون و گرامیداشت روز جهانی کودک، با انجام فعالیت‌هایی نظیر معرفی و روخوانی کتاب، قصه‌گویی، آموزش کاغذتا و بازی و سرگرمی، لحظات خوبی برای دانش آموزان این مدرسه رقم خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =