کد خبر: 331528
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
بازدید 114
ویژه‌برنامه‌ی غنچه‌های زندگی در مرکز خلخال اجرا شد

در چهارمین روز از هفته ملی کودک ویژه‌برنامه‌ی غنچه‌های زندگی با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» در کانون شهرستان خلخال به اجرا درآمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ویژه‌برنامه‌ی غنچه‌های زندگی در روز سه‌شنبه ۱۸ مهرماه سال ۱۴۰۲ با حضور دانش آموزان مدرسه‌ی نهضت در کانون خلخال اجرا شد که در ابتدای این مراسم مربی مسئول مرکز با تبریک هفته ملی کودک، فعالیت شعرخوانی به‌صورت گروهی و آهنگین از کتاب «عروس کیه، دوماد کیه» را اجرا کرده و سپس قصه‌ی کاش یک برادر داشتم را قصه‌گویی کرد.

بر اساس این گزارش برنامه‌ی بعدی مرکز در این مناسبت فعالیت خوشنویسی بود که توسط مربی هنری مرکز اجراشده و اعضا شعار هفته‌ی ملی کودک را به روش تحریری خوشنویسی کرده و به‌دلخواه تزئین کردند.

پایان‌بخش برنامه اجرای مسابقه‌های شاد و مفرح بود که با انجام این بخش از مراسم روزی شاد و به‌یادماندنی برای حاضران رقم خورد.

ویژه‌برنامه‌ی غنچه‌های زندگی در مرکز خلخال اجرا شد

شایان‌ذکر است پیش‌ازاین و در روز دوشنبه ۱۷ مهرماه مربی مسئول با حضور در مدارس پسرانه خاقانی و دخترانه نهضت با اجرای فعالیت‌هایی بانشاط ازجمله قصه‌گویی، شعرخوانی و اجرای مسابقه ضمن گرامیداشت هفته ملی کودک به معرفی کانون و فعالیت‌های آن اقدام کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =