کارگاه تخصصی کاهش آسیب‌های اجتماعی با عنوان «کودکان آگاهی‌بخش»

هم‌زمان با گرامیداشت هفته‌ی ملی کودک در سال ۱۴۰۲، کارگاه تخصصی شناخت آسیب‌های اجتماعی با عنوان «کودکان آگاهی‌بخش»، با حضور والدین و اعضای نوجوان، در مرکز الگوی تربیتی و فرهنگی هنری شماره‌ی دو کانون پرورش فکری اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان با اعلام این خبر گفت: با توجه به دغدغه‌های موجود مبنی بر اینکه آسیب‌های اجتماعی نسل نوجوان را در معرض تهدید و خطر قرار داده، برنامه‌های آموزشی، آگاهی‌بخشی و پیشگیرانه باهدف برگزاری نشست تخصصی و مشورتی با گروه‌های هدف در دستور کار قرار گرفت.

او با اشاره به ظهور انواع آسیب‌های اجتماعی جدید افزود: این کارگاه تخصصی با نگاه اسلامی و توجه ویژه به موضوعات مختلف خانواده، اعتیاد، آسیب‌های فضای مجازی، جمعیت، سلامت روان و معرفی اورژانس اجتماعی ۱۲۳، با شرکت والدین و اعضای نوجوان مراکز فرهنگی و هنری کانون اردبیل برگزار خواهد شد.

ملک‌زاده فرد در این خصوص خواستار به‌روزرسانی آگاهی‌های لازم در موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی بالأخص در حوزه کودکان و نوجوانان شد و تأکید کرد: بهترین راهکار برای کاهش آسیب‌ها، تبیین مفهوم آسیب اجتماعی، برگزاری برنامه‌های آموزشی، تبادل دانش و آگاهی، بهره‌مندی از نظرات کارشناسان تخصصی این حوزه، کشف و شکوفایی استعدادهای بالقوه و خلاقیت‌های فردی و گروهی بچه‌ها است.

شایان‌ذکر است نشست تخصصی کاهش آسیب‌های اجتماعی با عنوان «کودکان آگاهی‌بخش» با حضور اکبر منتظر مشاور استاندار و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه سال ۱۴۰۲، از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مرکز الگوی تربیتی و فرهنگی هنری شماره‌ی دو کانون پرورش فکری اردبیل برگزار خواهد شد.

نشست تخصصی کاهش آسیب‌های اجتماعی با عنوان «کودکان آگاهی‌بخش»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =