بیش از 11 هزار نفر «ماجرای گله من» تماشا کردند

به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در هفته ملی کودک امسال  بیش از 11 هزار نفر نمایش عروسکی«ماجرای گله من» را بر روی تماشاخانه سیار کانون تماشا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین هم‌زمان با هفته ملی کودک از 17 تا 19 مهر 1402 تماشاخانه سیار کانون مهمان بچه‌های استان قزوین بود.

این تریلی نمایش سیار در استان قزوین 12 اجرای پراستقبال را در آبیک، الوند، شریفیه، خاکعلی، محمدیه، اقبالیه، تاکستان، بویین زهرا، دانسفهان، شال، مهرگان و قزوین تجربه کرد، به طوری که در پایان بیش از 11 هزار تماشاگر از این برنامه نمایشی بهره‌مند شدند.

اجرای نمایش عروسکی «ماجرای گله من» به نویسندگی و کارگردانی امیر محمد انصافی، پخش آثار پویانمایی کانون، معرفی برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون، مسابقه و قصه‌‍‌گویی مربیان از جمله بخش‌های برنامه این تماشاخانه سیار بود.

این اثر با بازیگری محسن قصری و عروسک گردانی زهره قاسمی، ایرج صادقی، سجاد بهره‌مند و آرزو صدری اجرا شد.

طراحی، ساخت عروسک و سرپرستی گروه را هم زهرا مریدی بر عهده داشته و آهنگسازی آن را محمدامیر ارجمند انجام داده است.

این نمایش شاد آهنگین درباره چوپان جوانی است که دیگرعلاقه‌ای به شغل و گله گوسفندانش ندارد و آرزو می‌کند دیگر چوپان نباشد. برآورده‌شدن آرزوی وی با ماجراهای تازه‌ای همراه می‌شود...

اجرای عدالت فرهنگی، افزایش نشاط اجتماعی، معرفی بیشتر کانون و فعالیت‌های آن به مخاطبان در سراسر استان به خصوص در مناطق کم‌برخوردار از جمله اهداف حضور تماشاخانه‌ سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان قزوین به شمار می‌آید.

گفتنی‌ست شماری از دستگاه‌های دولتی استان از جمله استانداری، فرمانداری‌، شهرداری‌ و شوراهای شهر استان، اداره کل آموزش و پرورش، صدا و سیما، نیروی انتظامی اداره برق، اتوبوسرانی و هلال احمر در اجرای این برنامه‌ها با کانون همکاری کردند.

بیش از 11 هزار نفر «ماجرای گله من» تماشا کردند

بیش از 11 هزار نفر «ماجرای گله من» تماشا کردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =