چرخش فرفره‌های رنگی در هفته ملی کودک

مرکز فرهنگی هنری شماره 12 با همراهی اعضا و والدین هفته ملی کودک را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران؛ ۱۰۰ نفر از اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۲ در روزهای ۱۷ و ۱۸ مهرماه هفته ملی کودک را جشن گرفتند.

در ابتدای جشن کارگاه مادر و کودک «فرفره های رنگی» با همراهی والدین اعضا برگزار شد و در طی کارگاه ابتدا کاغذهای رنگی در اختیارشان قرار گرفت و آرزوهای خود را نقاشی کردند و در ادامه با آنها فرفره ساختند و لحضات شادی را تجربه کردند.

چرخش فرفره‌های رنگی در هفته ملی کودک

در بخش دیگر مسابقه «منو نقاشی کن» اجرا شد در این مسابقه یک نفر از  اعضا به عنوان مدل در مرکز دایره قرار می‌گیرد، برگه نقاشی دست به دست می‌شود و هر یک از شرکت‌کنندگان یک دقیقه زمان دارند تا نقاشی را کامل کنند و در مسابقه «منو می‌شناسی؟ » هر یک از حاضرین خصوصیات اخلاقی خود را در یک برگه کوچک نوشتند و مجری با خواندن هر یک برگه ها از اعضا خواست تا حدس بزنند که برگه مربوط به چه کسی است، این مسابقه ها با هدف بالابردن دقت و تمرکز و توجه کودکان و نوجوانان به مسئله خودشناسی برگزار شد. و بازی عمو زنجیر باف برای اعضای نوباوه با هدف بالا بردن قدرت کلام و اعتنماد به نفس اجرا شد.

چرخش فرفره‌های رنگی در هفته ملی کودک

 در کارگاه ساخت عروسک‌های قاشقی اعضا با روش ساخت و تبدیل ابزاری همچون قاشق به یک عروسک یا ابزاری برای نمایش و قصه‌گویی آشنا شدند و تلاش کردند با لوازم موجود یک عروسک خلق کنند.

 در میان برنامه های جشن آواز های دسته جمعی با شعرهای کودکانه کانون  پخش و با اعضا همخوانی و بلندخوانی شد که باعث بیشتر شدن شور و نشاط حاضرین شد. اهدای جوایز به اعضای فعال در فعالیت های مرکز پایان بخش جشن بود.

همچنین قابل ذکر است نمایشگاهی از آثار اعضای فعال در کارگاه‌های تابستان با مشارکت سرای محله ابوذر غربی (دوستدار کودک) در حیاط این موسسه برگزار و با استقبال والدین و اعضا روبرو شد.

چرخش فرفره‌های رنگی در هفته ملی کودک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =