کد خبر: 331985
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
بازدید 1379
تقدیر مدیرکل کانون از صدا و سیمای استان همدان

صبح امروز مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با مدیرکل و مدیران داخلی صدا و سیمای استان دیدار و از آنها برای پوشش خوب اخبار تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، صبح امروز مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با مدیرکل و مدیران داخلی صدا و سیمای استان دیدار کردند.

در این دیدار مدیرکل کانون پرورش فکر یکودکان و نوجوانان استان همدان ضمن تشکر از زحمات تمامی عوامل صدا و سیما در پوشش اخبار کانون خصوصا در هفته ملی کودک اظهار کرد: وظیفه خود دانستم که از زحمات شما عزیزان و خبرنگاران و فیلمبرداران و مجریانی که در هفته ملی کودک ما را در همراهی کردند تشکر ویژه داشته باشم و به آنها خدا قوتی بگویم.

معصومه ابراهیمی هژیر افزود: جامعه مخاطب ما کودک و نوجوان است و همه همکاران در کانون شبانه روز سعی و تلاش می کنند تا اهداف تعیین شده را به درستی و به طور کامل عملیاتی کنند.

تقدیر مدیرکل کانون از صدا و سیمای استان همدان

وی ادامه داد: انعکاس اخبار از فعالیت های کانون می تواند در ترغیب کردن خانواده ها برای مشارکت و همکاری با مراکز ما و حضور چشمگیرفرزندانشان بسیار موثر باشد زیرا این اخبار سطح آگاهی و بینش را بالا برده و خانواده ها را از فعالیت های کانون آگاه می سازد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اشاره به جشنواره قصه گویی گفت: امسال قصه ثبت ملی شد و قرار است که قصه گویی به بطن جامعه بیاید و همه مردم از پیر و جوان پای کار باشند و در این جشنواره شرکت کنند که این یک اتفاق مبارک و بزرگ در سطح کشور است و باید این جشنواره در سطح کشور به طور گسترده رسانه ای شده و رسانه ملی نقش مهم و کلیدی دارد.

تقدیر مدیرکل کانون از صدا و سیمای استان همدان

در ادامه مدیرکل صدا و سیما تصریح کرد: دغدغه کانون برای کودکان و نوجوانان بسیار ارزشمند است و ما از قبل هم اعلام کرده بودیم که همکاری لازم را خواهیم داشت مانند گذشته.

کیوان الوندی ادامه داد: حوزه کودک و نوجوان برای ما اهمیت دارد تا معارف دینی، مذهبی و انقلاب را برای آنها تبیین کنیم.

تقدیر مدیرکل کانون از صدا و سیمای استان همدان

وی با بیان اینکه پوشش اخبار رسالت ذاتی رسانه استان است، خاطرنشان کرد: صدا و سیما آمادگی همکاری و مشارکت خود را در حوزه انیمیشن و نمایش عروسکی با کانون اعلام می کند.

الوندی گفت: کودکان و نوجوانان موفق در زمینه های مختلف در مراکز  کانون در سطح استان را به ما معرفی کنید که ما از طریق رسانه آنها را به مردم معرفی کنیم.

تقدیر مدیرکل کانون از صدا و سیمای استان همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =