همبستگی کودکان  روستای گلستان باشت با کودکان غزه

روز همبستگی و همدردی با کودکان فلسطین با اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری و در مدرسه ابتدایی شهید سهراب روانگرد روستای گلستان (پشت کوه) بخش بوستان شهرستان باشت نیر گرامی داشته شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، سمیه کمایی مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشت از اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری به مناسبت روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی با همکاری اداره محیط زیست خبر داد و گفت: به مناسبت سالروز شهادت «محمد الدوره» نوجوان ۱۲ ساله فلسطینی، نشستی با حضور دانش آموزان مدرسه ابتدایی شهید سهراب روانگرد در روستای گلستان (پشت کوه) باشت برپاشده و در مورد مسئله فلسطین و شکنجه‌ها و جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم این سرزمین بحث و گفتگو کردند.

وی اظهار داشت: در این برنامه اعضا همراه با مربیان مرکز نقش پرچم فلسطین را بر روی کف دستان خود نقاشی کرده و با این حرکت نمادین با کودکان و نوجوانان فلسطینی اعلام همبستگی کردند.
مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشت نیر خاطرنشان کرد: در ادامه فعالیت های با اجرای قصه ی خانه آمن من وبازی وسرگرمی واهدای بسته های فرهنگی به دانش آموزان روستای همراه بود.

همبستگی کودکان  روستای گلستان باشت با کودکان غزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =