مسابقات ویرا کاپ به زودی در کانون کرمانشاه

در راستای اجرای فعالیت‌های علمی در استان، برگزاری مسابقات " ویرا کاپ " به زودی در کانون کرمانشاه رقم می‌خورد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای اجرای فعالیت‌های علمی در استان، برگزاری مسابقات " ویرا کاپ " به زودی در کانون کرمانشاه رقم می‌خورد .
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، طی نشستی با نمایندگان موسسه‌ی علمی " ویرا " عنوان کرد : در کانون استان بر آنیم تا در مباحث علمی چند کار منسجم شکل دهیم و این موسسه با تجربه، توان و نیروی خود می‌تواند در آموزش امور علمی به کودکان و نوجوانان موثر واقع شده و در کنار آن کانون نیز ایجاد جدابیت و خلاقیت و شیوه‌های آموزنده‌ی خاص خود مشوق اعضا باشد .

مسابقات ویرا کاپ به زودی در کانون کرمانشاه
وی با اشاره به شیوه‌ی کار موسسه‌ی " ویرا " افزود : فعالیت‌های مختلفی بر پایه‌ی علمی در این موسسه در یازده بخش در حال اجراست و امسال هفتمین دوره‌ی مسابقات " ویرا کاپ " را با همکاری کانون استان و با فراهم آوردن برخی زیرساخت‌ها اجرا خواهیم نمود و طبق بررسی‌های به عمل آمده تعدادی از اعضای کانون هر ساله در این مسابقات حائز رتبه گردیده‌اند . 
زنجانی ضمن برشمردن اهمیت توجه به فعالیت‌های علمی در مراکز کانون استان تصریح کرد : برگزاری مسابقه‌ی " ویرا کاپ " شامل بخش‌های مختلف می‌شود که هر یک جذابیت‌های لازم را برای اعضا و ایجاد علاقه‌مندی مباحث علمی در آنها را دارا می‌باشد و حتی این مسابقه می‌تواند مقدمه‌ای باشد برای برگزاری مسابقات بین‌الملتین که استانداری نیز به هم‌افزایی کانون با کشور عراق تاکید داشته و این فرصتی‌است که این تعاملات صورت گیرد و این بار با زبان علم که مرز نمی‌شناسد و یک زبان جهانی‌است، اتفاقات خوبی توسط کانون استان رقم بخورد . 

مسابقات ویرا کاپ به زودی در کانون کرمانشاه
مدیرکل استان در خصوص برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی با محوریت علمی اظهار نمود : این مسابقه ظرفیتی است که مراکز ما در سطح استان به حوزه‌ی علمی ورود نمایند تا کم‌کم فضا شکل بگیرد و به مرور و تناوب، مراکز و اعضا بتوانند در این زمینه آموزش ببینند و به خلاقیت به مهارت برسند .
سپس تبیین برنامه‌ها و فعالیت‌های موسسه‌ی " ویرا " توسط نمایندگان آن انجام گرفت و در خصوص نحوه‌ی برگزاری مسابقه و تعاملات آتی با کانون مباحثی طرح و در مورد آنها گفتگو شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =